Ger356
Member
Ik wacht inmiddels al 3 maanden en 17 dagen op een stabilisatorstangetje.
O, dan zeur ik niet langer, ik wacht pas 2 maanden en 15 dagen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht inmiddels al 3 maanden en 17 dagen op een stabilisatorstangetje.
Weet iemand of er een formele klachtenprocedure is binnen Tesla? Zoeken op klachtenprocedure en Tesla levert niets op, ook niet in het Engels.Ik denk dat ze het bij de SeC in Amsterdam het helemaal kwijt zijn en het begint me nu te irriteren.
Op 1 oktober zijn er bij mij 2 achterbanden vervangen, bij het ophalen van de auto had ik allemaal
olie vlekken op mijn beide voorstoelen. Waarschijnlijk is de monteur zonder plastic bescherming erop
gaan zitten.
Omdat er een nieuw dashboard was besteld zou dat in die volgende afspraak schoongemaakt worden ; dus alles
in 1 keer.
Afspraak 2 Nov.
- Schoonmaken stoelen
- Vervangen dashboard
- Gordelrol vervangen
22 Okt krijg ik plotseling een melding dat ik niet mag verder rijden. Ik naar Sec Amsterdam en krijg een leen auto mee ; prima!
Zijn een maand verder, krijg na een paar telefoontjes nu pas te horen dat de drive unit is vervangen : prima!
Wat niet prima is dat SeC Amsterdam helemaal geen informatie heeft over de punten van de afspraak uit 2 Nov.
Niemand daar kan me vertellen of dat nou gedaan is of niet. Via mail geen response, telefonisch na 40 min krijg ik te horen dat ze het gaan vragen aan de monteur!
Krijg alleen geen feedback, vandaag weer gebeld , en SeC Amsterdam weet het nog steeds niet.
Inmiddels rij ik al een maand in een 320.
Heeft er iemand een praktische tip?, bv een goeie "angermanagement" cursus?
Ik heb hele andere ervaringen. Om te beginnen ken ik de assistent service-manager van Tesla A'dam persoonlijk.Weet iemand of er een formele klachtenprocedure is binnen Tesla? Zoeken op klachtenprocedure en Tesla levert niets op, ook niet in het Engels.
Ik ben zo langzamerhand ook zover dat ik formeel mijn gram wil halen over die belachelijke levertijden voor onderdelen.
Misschien moeten we maar eens ouderwets aangetekende brieven gaan sturen. Email werkt al lang niet meer.
Er is deze mogelijkheid om je klacht onder ogen van 'de directie' te brengen door deze te escaleren op dit formuliertje in de My Tesla omgeving:Weet iemand of er een formele klachtenprocedure is binnen Tesla? Zoeken op klachtenprocedure en Tesla levert niets op, ook niet in het Engels.
Ik ben zo langzamerhand ook zover dat ik formeel mijn gram wil halen over die belachelijke levertijden voor onderdelen.
Misschien moeten we maar eens ouderwets aangetekende brieven gaan sturen. Email werkt al lang niet meer.
Als dit de positieve service ervaringen zijn, dan wil je de negatieve niet horen (maar ben stiekem toch wel nieuwsgierig)Volgens mij zijn jullie in het verkeerde draadje aan het klagen ;-)
Ja, ‘s ochtends moet je de motor eerst goed warm laten lopen voordat je vol gas geeft. En verder loont het om zo’n app te installeren met actuele benzineprijzen: scheelt soms wel 15 cent op een liter!Inmiddels rij ik al een maand in een 320.
Heeft er iemand een praktische tip?
Ik denk dat ze het bij de SeC in Amsterdam het helemaal kwijt zijn en het begint me nu te irriteren.
Op 1 oktober zijn er bij mij 2 achterbanden vervangen, bij het ophalen van de auto had ik allemaal
olie vlekken op mijn beide voorstoelen. Waarschijnlijk is de monteur zonder plastic bescherming erop
gaan zitten.
Omdat er een nieuw dashboard was besteld zou dat in die volgende afspraak schoongemaakt worden ; dus alles
in 1 keer.
Afspraak 2 Nov.
- Schoonmaken stoelen
- Vervangen dashboard
- Gordelrol vervangen
22 Okt krijg ik plotseling een melding dat ik niet mag verder rijden. Ik naar Sec Amsterdam en krijg een leen auto mee ; prima!
Zijn een maand verder, krijg na een paar telefoontjes nu pas te horen dat de drive unit is vervangen : prima!
Wat niet prima is dat SeC Amsterdam helemaal geen informatie heeft over de punten van de afspraak uit 2 Nov.
Niemand daar kan me vertellen of dat nou gedaan is of niet. Via mail geen response, telefonisch na 40 min krijg ik te horen dat ze het gaan vragen aan de monteur!
Krijg alleen geen feedback, vandaag weer gebeld , en SeC Amsterdam weet het nog steeds niet.
Inmiddels rij ik al een maand in een 320.
Heeft er iemand een praktische tip?, bv een goeie "angermanagement" cursus?
Waarom wachten?Gisteren middag hebben ze gebeld, excusses aangeboden, bla, bla, bla, en dat de auto nog niet klaar is .
Deze Tesla is 2,5 jaar oud, welke reparatie kosten krijg ik straks als die 4 jaar garantie is verlopen?
Misschien is het beter om een nieuwe te kopen over een jaar?
Waarom wachten?
View attachment 354189
Ik ook niet, P.Ik weet niet wat financieel gunstig is , wat betreft de bijtelling , afschrijving en inruil waarde.
Ik ken wel de uitspraak 'Stel nooit uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen'...Waarom wachten?
View attachment 354189
Ik ben meer fan van:Ik ken wel de uitspraak 'Stel nooit uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen'...
Ik denk dat ze het bij de SeC in Amsterdam het helemaal kwijt zijn en het begint me nu te irriteren.
Op 1 oktober zijn er bij mij 2 achterbanden vervangen, bij het ophalen van de auto had ik allemaal
olie vlekken op mijn beide voorstoelen. Waarschijnlijk is de monteur zonder plastic bescherming erop
gaan zitten.
Omdat er een nieuw dashboard was besteld zou dat in die volgende afspraak schoongemaakt worden ; dus alles
in 1 keer.
Afspraak 2 Nov.
- Schoonmaken stoelen
- Vervangen dashboard
- Gordelrol vervangen
22 Okt krijg ik plotseling een melding dat ik niet mag verder rijden. Ik naar Sec Amsterdam en krijg een leen auto mee ; prima!
Zijn een maand verder, krijg na een paar telefoontjes nu pas te horen dat de drive unit is vervangen : prima!
Wat niet prima is dat SeC Amsterdam helemaal geen informatie heeft over de punten van de afspraak uit 2 Nov.
Niemand daar kan me vertellen of dat nou gedaan is of niet. Via mail geen response, telefonisch na 40 min krijg ik te horen dat ze het gaan vragen aan de monteur!
Krijg alleen geen feedback, vandaag weer gebeld , en SeC Amsterdam weet het nog steeds niet.
Inmiddels rij ik al een maand in een 320.
Heeft er iemand een praktische tip?, bv een goeie "angermanagement" cursus?
Help! Bij aanschaf in maart heb ik winterbanden bijbesteld en betaald.
SeC Amsterdam zijn ze niet, claimen dat ze bij de brand verloren zijn gegaan.
In september al melding gemaakt, toen zwart op wit gekregen dat ze per 1-11 beschikbaar zouden zijn.
Nu heb ik de afgelopen week al 3x gebeld (na 3x 15 minuten in de wacht) en inmiddels 4x gemaild. Toezeggingen over terugbellen worden niet nagekomen en ook op de mail wordt niet gereageerd! Geeft me een erg ongemakkelijk gevoel!
Zijn er mensen die dit herkennen??