Mobiletuur
Member
Had je de auto weggezet met te weinig lading?
Nee, juist helemaal opgeladen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Had je de auto weggezet met te weinig lading?
OT
Is waarschijnlijk een standaard software bugje. Voordat ik er mee naar een Tesla Service Center ging, zou ik eerst de verschillende smaken van resets proberen. Tot aan Factory Reset toe. Als je niet weet hoe die resets moeten, dat staat hier wel ergens en lees anders in uiterste nood de handleiding...
Vanochtend een hele dode Model S. Na enige tijd het kleine diplay weer in beeld, maar het grote display blijft steeds opstarten. Op zich al vervelend, maar ik zie er heel erg tegen op om weer naar Tesla Tilburg te moeten. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en meteen helpen is er al helemaal niet bij. Misschien ben ik in Duiven of Antwerpen wel sneller geholpen (mits ik kan rijden)?
Een timmerman gebeld?Het kan verkeren: vandaag gebeld voor scheve deur, woensdag aan de beurt....
Een timmerman gebeld?
Mijn verklaring is dat er regelmatig al lang geleden gemaakte afspraken op het allerlaatste moment afgezegd moeten worden omdat bepaalde onderdelen er nog niet zijn. Dat geeft dan anderen weer het voordeel van een afspraak op bijzonder korte termijn.Haha, nee...die zal sneller de telefoon opnemen. Ruim 25 minuten in de wacht gehangen (SeC Tilburg) maar daarna was het raak ook. Ik verwachtte ergens in februari aan de beurt te zijn naar mag dus deze woensdag al komen. Bizar...
Haha, nee...die zal sneller de telefoon opnemen. Ruim 25 minuten in de wacht gehangen (SeC Tilburg) maar daarna was het raak ook.
Begin in ieder geval met de klanttevredenheidenquêtes structureel in te vullen.Misschien moeten we allemaal maar is collectief ons ongenoegen uiten richting Tesla Nederland/Tesla America. Ik heb nog niet het idee dat Tesla het probleem serieus neemt en structureel de service organisatie aan het verbeteren is. Sommige gevallen die ik lees zijn ronduit tenenkrommend, helemaal gezien de prijs van de auto. En met de aankomende release van Model 3 houd ik me hart vast.
Bij genoeg animo moet er wel iets te verzinnen zijn:
- Allemaal collectief op dezelfde dag via verschillende kanalen dezelfde berichtgeving communiceren over het ongenoegen omtrent dalende service niveau (e-mail/forums/etc)
- Allemaal collectief op dezelfde dag tweet naar Elon Musk sturen over het ongenoegen omtrent dalende service niveau.
- <insert volgende verzinsel>
Vandaag alsnog telefonisch contact kunnen krijgen en werd zojuist ook netjes teruggebeld.
De auto heeft een defect wiellager
Ruim 110K, en wel zodanig dat @Wim S. een snelheidsduivel lijkt.Defect wiellager? Ben even benieuwd; hoeveel km heeft jouw Tesla inmiddels gereden?
Telt 72.000 km wel als productiefout? Toen was die van mij kapot..@PaulusdB Op zich heeft die gelijk. Zo'n lager kan er uitlopen en dan is het maar net afhankelijk van de snelheid en de plek waar het gebeurd hoe groot het leed is. Mogelijk is de afdichting niet goed geweest, of beschadigd. Dat kan b.v. bij het inzetten van het lager gebeurd zijn in de fabriek. Gezien het aantal kilometers is een productiefout in het lager zelf onwaarschijnlijk, dan begeeft ie veel eerder.
Het is ook in jouw geval te snel voor een slijtagedeel in auto's van onze prijsklasse. Het woord euro is niet gevallen in mijn afstemming met het SeC en ik verwacht dat dit ook zo zal blijven.Telt 72.000 km wel als productiefout? Toen was die van mij kapot..