Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sla je slag: model X P100D voor € 102.700

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft er al iemand Tesla gesproken? Aan die prijs wil ik echt wel een P bestellen.

Zojuist teruggebeld door tesla Amsterdam, prijzen gaan zaken voor de voorraad auto’s. Ik word dan gelijk gebeld, want ze weten nu nog niet wat ze gaan kosten. Die grijze P is dan van mij he :p

Edit: de prijzen voor de nu te configureren auto’s kloppen wel volgens de medewerker van verkoop.
 
Als wat nu op de website staat klopt, dan is een Model X P100D met alle opties meer dan 30% in prijs gedaald tov gisteren. Da's meer dan €50.000 verschil :eek: Dat laat inderdaad een nare smaak na als je een wagen kocht in de voorbije maanden.
 
Pfoe, da’s nog eens een prijsverlaging! Zit het net te bekijken op de Tesla website, het lijkt echt te kloppen. Ultieme poging om deze wagens iets bijtellingsvriendelijker te maken?
Ik hoop dat de mensen die in december hun MX/MS hebben gekocht ook nog gebruik hebben kunnen maken van de restwaarde-garantieregeling.

bijtelling is enkel Nederland.
Tesla houdt daar géén rekening mee, evenmin als met de grote voordelen in Noorwegen.
 
  • Like
Reactions: PascalH
Net met het service center gebeld: de nieuwe prijzen kloppen. Er is dus een effectieve prijsdaling van tienduizenden euro's. Leuk voor de adoptie van elektrische wagens, bitter voor wie recent een Tesla kocht.
 
Die grijze P heeft 9.263 km op de teller staan en krijgt daarmee geen MIA meer mocht dat van belang zijn voor je.

Nee niet echt interessant in dit geval, bij de 3 wel aangevraagd, maar ging om 3000 geloof ik, weet het ff niet meer. Bijtelling is net zoveel als voor de 3, de x gaat waarschijnlijk net iets meer kosten, kunnnen meer mensen en of bagage erin en ik kan de boot mee trekken. Dus ja keus is snel gemaakt dan. Nu nog de prijs te horen krijgen...
 
ben wel benieuwd wat de prijzen gaan doen van de 75D die zijn nu duurder als de 100d
als deze ook 30% dalen is dit bijna net zo duur als een m3p

range minder maar voor mij niet belangrijk met 400 km pw

iemand een idee

Heb zelf over een x gebeld met verkoop Amsterdam. Ze weten nog niet wat de prijzen gaan worden, maar gaan wel zakken. Wanneer weten zij nog niet, waarschijnlijk niet vandaag
 
Eerste "bevestiging" over de X100P. Een referral van mij heeft net gebeld en ze hebben hem de prijzen bevestigd. Ze stonden er wel zelf van te kijken. Hij heeft gecancelled en opnieuw besteld. Ze gingen vandaag nog op papier bevestigen. Winst voor hem is ongeveer 60K :eek::confused::cool::D:eek::rolleyes:o_O:confused::cool:

Ik zou niet graag in de laatste twee maand (of zelfs wat langer) een X in ontvangst genomen hebben :-S Een prijsvermindering is altijd leuk...Maar 60K.......no........words
 
  • Informative
Reactions: Tozz
Eerste "bevestiging" over de X100P. Een referral van mij heeft net gebeld en ze hebben hem de prijzen bevestigd. Ze stonden er wel zelf van te kijken. Hij heeft gecancelled en opnieuw besteld. Ze gingen vandaag nog op papier bevestigen. Winst voor hem is ongeveer 60K :eek::confused::cool::D:eek::rolleyes:o_O:confused::cool:

Ik zou niet graag in de laatste twee maand (of zelfs wat langer) een X in ontvangst genomen hebben :-S Een prijsvermindering is altijd leuk...Maar 60K.......no........words

Hij heeft er voor de leuk een Model 3 bijgekocht ? :cool:
 
  • Like
Reactions: PascalH