nico180
creating simple things - is true talent
Shock wel, maar voor wie het vaker doet, merk het direct.Of je in 2.8 sec of in 3.2 sec op 100 optrekt is in de sensatie amper een verschil. De achtbaanshock is ook dan gegarandeerd.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shock wel, maar voor wie het vaker doet, merk het direct.Of je in 2.8 sec of in 3.2 sec op 100 optrekt is in de sensatie amper een verschil. De achtbaanshock is ook dan gegarandeerd.
Bij mij ook vervangen, maar nieuwe assen beginnen weer het zelfde geluid te maken. Er zijn mensen waarbij de assen al drie keer vervangen zijn. Tesla heeft een nieuw, verbeterd, ontwerp van de assen klaar. Zou fijn zijn als dat eens in productie gaat, al die vervangingen moet ze handen vol met geld kosten.
Vanavond na een uurtje opwarmen de X even uitgelaten. Ludicrous plus mode aan. Man wat lachen. Als je dan weg trekt naast ander verkeer met bijna 1 gGaaf hoor! Sinds twee weken ook p100d en ongekend wat een snelheid. Wel jammer van dat lange opwarmen bij ludicrous mode, kan je dit versnellen cq op afstand inschakelen? Als ik “even een rondje” wil proberen met vrienden moet ik een uur opwarmen..
Opgewarmd aan de Twc thuisVanavond na een uurtje opwarmen de X even uitgelaten. Ludicrous plus mode aan. Man wat lachen. Als je dan weg trekt naast ander verkeer met bijna 1 g
Bij mij is het nu 1x vervangen, maar ze zeiden er direct al bij dat het probleem waarschijnlijk binnen 100km weer terug zou zijn . Ze hadden gelijk, dat dan weer wel
Teveel speling.Niemand die weet wat de oorzaak nou precies is? Wat is er precies mis met de oude drive shafts die ze vervangen door nieuwe?
Beter met wat uitleg. De hoek van de aandrijfassen tussen motor en wielen is nogal groot. Dat belast die onderdelen, vooral bij snel accelereren met de snelle versies, heel zwaar. Dat levert versnelde slijtage op die hoorbaar is als een ratelend geluid.Niemand die weet wat de oorzaak nou precies is? Wat is er precies mis met de oude drive shafts die ze vervangen door nieuwe?
Een mooie combinatie. En die nummerborden, hahaha. Die zullen niet goedkoop zijn. Het geheel detoneert wel enigszins met die oerlelijke en gebroken grindtegels. Dat kan toch mooier...
Goed van jullie, dat jullie zo goed luisteren naar ons... de forum leden....lolOnder “lichte” sociale druk van bepaalde tmc leden (ga ze maar niet met naam benoemen ) is de oprit 30cm verhoogd en zijn de tegels vervangen. De auto’s hebben een paar dagen “straf” en mogen op een grasveldje tegenover slapen. En voordat er weer commentaar komt, de hogedrukspuit mag nog even niet aan de slag met de muren. Alles op zijn tijd View attachment 397108 View attachment 397109
ligt het aan mij of kan de conifeer wel een snoeibeurt gebruiken....Onder “lichte” sociale druk van bepaalde tmc leden (ga ze maar niet met naam benoemen ) is de oprit 30cm verhoogd en zijn de tegels vervangen. De auto’s hebben een paar dagen “straf” en mogen op een grasveldje tegenover slapen. En voordat er weer commentaar komt, de hogedrukspuit mag nog even niet aan de slag met de muren. Alles op zijn tijd View attachment 397108 View attachment 397109