Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sla je slag: model X P100D voor € 102.700

This site may earn commission on affiliate links.
Zal ik... nog snel 104.000 euro neervorken om 2 seconden sneller op te trekken of...
doorrijden in mijn classic, die er hetzelfde uitziet, meer bagageruimte biedt, achterwielaandrijving heeft en na bijna 400.000 km nog als nieuw rijdt.

Ik denk er nog even over na.
Je mist AP. Ooooo, je wil niet weten hoezeer je AP mist, zonder het te weten en dus ook zonder het te missen:).
 
  • Funny
Reactions: michelh
Zal ik... nog snel 104.000 euro neervorken om 2 seconden sneller op te trekken of...
doorrijden in mijn classic, die er hetzelfde uitziet, meer bagageruimte biedt, achterwielaandrijving heeft en na bijna 400.000 km nog als nieuw rijdt.

Ik denk er nog even over na.

Met de huidige dynamiek in prijzen moet je niet raar opkijken als de prijzen volgende week weer stijgen. Degenen die een aanschaf overwegen kunnen volgens mij beter nu toeslaan. Geen grap!
 
  • Funny
Reactions: Merijn
Met de huidige dynamiek in prijzen moet je niet raar opkijken als de prijzen volgende week weer stijgen. Degenen die een aanschaf overwegen kunnen volgens mij beter nu toeslaan. Geen grap!

Neem aan dat je op de hoogte bent dat de prijzen aanstaande maandag weer omhoog gaan? :rolleyes:

3D3E76F0-24F6-437A-B738-7C2F5D26B97C.jpeg


1E70FF09-1734-442D-9AE9-57A66DEFFF94.jpeg
 
Gisteren een nieuwe model X besteld.
Vandaag zag ik een "direct beschikbaar" staan die 1.500 EUR goedkoper was en ook nog beter uitgerust was in dezelfde kleuren zowel qua interieur als exterieur. Ik heb deze dan maar direct aangeschaft aangezien ik de reservatie van de nieuwe X kan annuleren. Hoe kan ik mijn nieuwe Model X annuleren ? Ik zie nergens een knop ondanks het feit dat er staat dat ik deze kan annuleren de komende 7 dagen nog. Moet ik daarvoor Tesla bellen ?

Nog een andere vraag. Mijn "direct beschikbaar" Model X van 2018 heeft de autopiloot aan de prijs van 5.200 EUR.
Ga ik dan nu ook FSD krijgen ? Of niet ?
Bedankt voor de feedback aan een Tesla newbie...
 
View attachment 386288 X p100d opgehaald en haar naam is.... beware she won’t mess around. lol
Auto met karakter krijgt natuurlijk een toepasselijke naam. Superblij!!

Een mooie combinatie. En die nummerborden, hahaha. Die zullen niet goedkoop zijn. Het geheel detoneert wel enigszins met die oerlelijke en gebroken grindtegels. Dat kan toch mooier... :rolleyes:
 
Ik zie geen verhoging in prijs van nieuwe te configureren model S en X. Ben benieuwd of die 3% verhoging nog komt.

EDIT: "Due to unusually high volume, Tesla was unable to process all orders by midnight on Monday, so the slight price rise on vehicles is postponed to midnight Wednesday"
 
Last edited:
Nieuwe prijzen op de site. Prijzen Model X P100D volledig aangekleed meer dan 3% gestegen. Ik weet niet hoeveel het verschil is met andere modellen. Nu ben ik helemaal blij dat we die X 2 weken terug gekocht hebben ;)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2019-03-21 om 10.24.49.png
    Schermafbeelding 2019-03-21 om 10.24.49.png
    1.3 MB · Views: 35
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Ze hebben de Performance nu aangeboden zonder Ludicrous mode. Dus kost de L nu €13.500,- meer.
De performance was gisteren nog inclusief Ludicrous. Ik vindt dit wel terecht. Binnen 3 seconden naar 100kmh mag je best wat meer voor betalen.