Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Matrixborden zien er op de opnames altijd apart uit. Zelden leesbaar door het gebruik van LED's en uiteraard de 50Hz op het net. Dat moet toch ook problemen opleveren als AP straks toch wel deze snelheden automatisch moet aannemen?

Ik weet niet hoe het bij Tesla zit, maar de AXIS IP-camera's hebben een setting waarbij je kunt aangeven wat de frequentie van het lichtnet is t.b.v. het knipperen van lampen. Die setting maakt een hele hoop uit qua beeld en is puur software.

De kans is dan ook groot dat Tesla dit ook in software kan oplossen.
 
Sinds de update klapt bij ons de linker spiegel niet helemaal uit. Dit gebeurt zowel op mijn profiel als die van mijn vrouw. Door de spiegels in en uit te klappen gaat hij wel volledig open.

Sort / hard reset al gedaan. Gebeurt bij vorst maar ook bij 10°C.

Meer mensen last van?
Ja, 3 of 4 keer afgelopen weken, had de link maar nieuwe software of kou ook al gelegd. Is idd weer hersteld na even in en uit klappen, verder niet op gelet.
 
Ik weet niet hoe het bij Tesla zit, maar de AXIS IP-camera's hebben een setting waarbij je kunt aangeven wat de frequentie van het lichtnet is t.b.v. het knipperen van lampen. Die setting maakt een hele hoop uit qua beeld en is puur software.

De kans is dan ook groot dat Tesla dit ook in software kan oplossen.
De axis camera's hebben dit omdat die nogal eens op kantoren met TL-verlichting gebruikt worden, wat de enige lichtbron is die daar (significant) gevoelig voor is. LED, halogeen en gloeilamp niet.
 
Model 3 SR+ FSD en gister 40.2.1 binnen gekregen. Na de eerst 100KM vanochtend:
  • Ruitenwissers nog steeds te langzaam, maar wel beter dan het was. Ik hoop dat de AI snel bijleert van mijn input.
  • Lanechange is veel beter. Misschien maar een seconde sneller, maar het maakt net het verschil tussen normaal van baan verwisselen en het 'ik ga eens heel langzaam van baan verwisselen om mijn achterliggers te irriteren' gevoel wat ik er eerder bij had.
  • 1 keer een afgebroken lanechange, maar dat was in een bocht op snelheid, dus kan ook aan de G-kracht restrictie hebben gelegen
  • verder geen ghostbrakes gehad nog
Ben blij met de update tot zo ver in ieder geval.
Ik hoop dat iedereen hem snel binnen krijgt. Weer een stapje de goede richting in!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah