Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk! Was al bezig met een Raspberry ed, maar dat is alleen handig als je thuis bent, niet als je ergens openbaar hebt geparkeerd en tig events ziet staan als je terugkomt. Nu direct te bekijken.

Nu nog een 'birds-eye view', zoals veel andere merken al bieden met minder camera's aan boord dan Tesla.
 
Eindelijk! Was al bezig met een Raspberry ed, maar dat is alleen handig als je thuis bent, niet als je ergens openbaar hebt geparkeerd en tig events ziet staan als je terugkomt. Nu direct te bekijken.

Nu nog een 'birds-eye view', zoals veel andere merken al bieden met minder camera's aan boord dan Tesla.
Ik gok dat daar een octrooi op rust en Elon is niet zo happig op het betalen van licenties voor het gebruik van andermans octrooien.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Eindelijk! Was al bezig met een Raspberry ed, maar dat is alleen handig als je thuis bent, niet als je ergens openbaar hebt geparkeerd en tig events ziet staan als je terugkomt. Nu direct te bekijken.

Eens, maar ik zie dit als een welkome aanvulling op mijn Raspberry PI installatie. Ik kan direct Sentry-beelden bekijken als er een event heeft plaatsgevonden onderweg en eveneens worden de beelden opgeslagen op mijn NAS na thuiskomst. Helemaal goed!
 
In een paar weken wordt in de US Stopsign & Stoplight Recognition uitgerold. Rond K3 2020 wereldwijd. Ondertussen hebben we in de EU nog niet eens een normale Lane Change door alle regels, dus wat kunnen we hiervan verwachten?

Wat bedoel je met “normale” lane change. Dat we de richtingaanwijzer moeten gebruiken, zal niet zo snel verdwijnen. Verder gaat het vanaf 2020.8 soepeler dan ooit. Kortere “bedenktijd” en veel minder (nog 1 keer voortgekomen) abrupte annulering, terwijl al halverwege de andere rijstrook.

Wat mij betreft een verbetering.