Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Idd die eerste 100.000 klanten hebben ze het geld al van, niks meer aan of voor doen, en afschrijven. Als mensen een smartphone na 3 jaar omruilen kan dat met een auto ook. Hoezee voor de consumptiemaatschappij!
Ja, je had inderdaad beter een ander merk gekocht. Dan wist je zeker dat je na de aankoop geen upgrades meer kreeg.
 
Stuurverwarming? Even double check, maar die heeft een M3 (helaas) niet, toch?
Lijkt me heerlijk in de winter. Hoewel, als je je auto lang genoeg van te voren op temperatuur laat komen denk ik dat het stuur ook wel gewoon lekker moet aanvoelen. En anders gewoon zo snel mogelijk op NOA zetten :)
 
Stuurverwarming? Even double check, maar die heeft een M3 (helaas) niet, toch?
Lijkt me heerlijk in de winter. Hoewel, als je je auto lang genoeg van te voren op temperatuur laat komen denk ik dat het stuur ook wel gewoon lekker moet aanvoelen. En anders gewoon zo snel mogelijk op NOA zetten :)

klopt maar een "Model S 100D - Originally black, satin-white wrapped - 19" - Black leather - Panoramic roof - Delivered 8-3-2018" wel ;-)
 
  • Funny
Reactions: vincentnl
Vanmorgen een aantal keren de melding dat de rijstrook overschrijdingspreventie beperkt was. De cruisecontrol en autopilot schakelt dan helemaal uit. Dat was steeds wanneer de ochtend zon recht op de camera’s van de voorruit stond. Nu heb ik wel vaker in vergelijkbare omstandigheden gereden, maar nooit eerder die melding gehad. Wat er tevens gebeurde, is dat ik een melding kreeg dat er een nieuwe software update klaar voor downloaden stond. Straks maar even installeren en kijken of het probleem met de camera’s dan opgelost zijn. (Andere problemen met de camera’s zijn dat de dodehoekcamera’s beperkt zijn)

E2603D7D-0399-49C5-82CD-B1C3B24756E3.jpeg
80E47071-1CA8-441A-B261-3C8129ECFB15.jpeg
 
Vanmorgen een aantal keren de melding dat de rijstrook overschrijdingspreventie beperkt was. De cruisecontrol en autopilot schakelt dan helemaal uit. Dat was steeds wanneer de ochtend zon recht op de camera’s van de voorruit stond. Nu heb ik wel vaker in vergelijkbare omstandigheden gereden, maar nooit eerder die melding gehad. Wat er tevens gebeurde, is dat ik een melding kreeg dat er een nieuwe software update klaar voor downloaden stond. Straks maar even installeren en kijken of het probleem met de camera’s dan opgelost zijn. (Andere problemen met de camera’s zijn dat de dodehoekcamera’s beperkt zijn)

View attachment 474456 View attachment 474457

Ik had deze week dezelfde melding. Tijdens rijden reset (beide knopjes op stuur) en alles ging weer als vanouds. Na een half uur opnieuw dezelfde melding. FSD aan/uit en de melding is niet meer terug gekomen. Dacht eerst ook aan laagstaande zon maar tijdens de 2e melding was daar geen sprake meer van. Sensoren waren ook schoon. Ik dacht dat het kwam door nieuwe update/versie (zit op 36.1). Maar jij zit nog op 32.x :rolleyes:

Laatste dagen overigens geen meldingen meer gehad. Ondertussen toch weer bijna 1.000 km verder waarvan de helft op FSD. :)
 
Ik had deze week dezelfde melding. Tijdens rijden reset (beide knopjes op stuur) en alles ging weer als vanouds. Na een half uur opnieuw dezelfde melding. FSD aan/uit en de melding is niet meer terug gekomen. Dacht eerst ook aan laagstaande zon maar tijdens de 2e melding was daar geen sprake meer van. Sensoren waren ook schoon. Ik dacht dat het kwam door nieuwe update/versie (zit op 36.1). Maar jij zit nog op 32.x :rolleyes:

Laatste dagen overigens geen meldingen meer gehad. Ondertussen toch weer bijna 1.000 km verder waarvan de helft op FSD. :)

het uitdelen van firmware updates is een soort van grabbeltonloterij, logica ontbreekt, de verrassing is elke keer wisselend. Zal vanmiddag eens kijken wat ze nu weer hebben toegestuurd. (Zit nog steeds te wachten op die 7-tonige Tour de France toeter)
 
Vanmorgen een aantal keren de melding dat de rijstrook overschrijdingspreventie beperkt was. De cruisecontrol en autopilot schakelt dan helemaal uit. Dat was steeds wanneer de ochtend zon recht op de camera’s van de voorruit stond. Nu heb ik wel vaker in vergelijkbare omstandigheden gereden, maar nooit eerder die melding gehad. Wat er tevens gebeurde, is dat ik een melding kreeg dat er een nieuwe software update klaar voor downloaden stond. Straks maar even installeren en kijken of het probleem met de camera’s dan opgelost zijn. (Andere problemen met de camera’s zijn dat de dodehoekcamera’s beperkt zijn)

View attachment 474456 View attachment 474457
Ik heb dezelfde melding ook een paar keer gehad. Ik zal in het vervolg eens beter opletten, maar naar mijn idee had het te maken met een full charge Suc (is maar een idee...ik ga er op letten en als het weer gebeurt zal ik het bevestigen).