Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Auto-icoontje op scherm linksonder 2sec ingedrukt houden werkt ook indien Model 3.

Afgelopen week bij SeC begrepen dat er niks mee gedaan wordt, tenzij er aansluitend een serviceafspraak gemaakt wordt met het verzoek deze uit te lezen. Uitlezen moet tevens binnen 2wkn gebeuren. Daarbij was het noodzakelijk de datum/tijden van de reports aan te geven.
Grappig om te lezen. Als ik het zo lees stond ik achter je bij de balie. Ik kan mij de dialoog/discussie over het bugrapport nog goed herinneren omdat ik dacht: wat een beroerde communicatie.
Met het kleine aantal bezoeken wat ik daar gehad heb merk ik enorm verschil tussen de medewerkers. De ene luistert aandachtig en geeft daarna in 1x goed antwoord. In jouw geval heb je denk ik 0,0 zinnen volledig kunnen uitspreken. Tenenkrommend.

Anyway, back on topic :)
 
Dat van die kofferbak is dikke bullshit. Mijn kofferbak sloot ook slecht. Maar dit kwam doordat mijn rubber zat scheef, nadat die was vervangen sluit hij heel makkelijk. Dus kijk even je kofferbak rubber na, of die niet raar uitziet.
Bij mij zaten de rubbers ook niet goed bij oplevering, is gewoon opgelost als oplevergebrek. Klep sloot daarvoor en daarna allebei prima met normale kracht die ik hiervoor bij m'n Bimmer 3's ook gebruikte.

Qua SeC's hoor ik wisselende verhalen maar ben zelf in Eindhoven iedere keer super tevreden tot nu toe - nemen alle tijd, nemen je serieus, en helpen naar beste vermogen. Kan zich bijna meten aan Van Laarhoven paar honderd meter verderop waar ik 7 jaar BMW niveau support heb gehad en aardig als gouden standaard geldt.
 
  • Disagree
Reactions: MauriceTheBoss
Ik hoorde via via via (genoeg via’s om het bericht niet te vertrouwen) ... dat Tesla in Nederland wel degelijk smartsummon al kan demonstreren. Kan iemand dat bevestigen. Kan iemand een demo voor geïnteresseerden regelen, ik meld me graag vast aan.
Tijdens mijn proefrit in Amsterdam met een Model 3 in juli kreeg ik ook FSD uitgelegd. Deed het een stuk vloeiender zonder phantom brakes dan de versie in mijn geleverde m3. Zou Tesla in de demo auto's een ander softwareversie zetten? Met mijn vrouw achter het stuur werd NOA rijdend uitgelegd en gedemonstreerd. Denk met een paar stevige stuurcorrecties bij lane changes en onregelmatig remmen dat ze niet zo enthousiast was geworden :)
 
Dat van die kofferbak is dikke bullshit. Mijn kofferbak sloot ook slecht. Maar dit kwam doordat mijn rubber zat scheef, nadat die was vervangen sluit hij heel makkelijk. Dus kijk even je kofferbak rubber na, of die niet raar uitziet.
Zie onder... Medewerker heeft dit ook gezien, en vond dit nog 'normaal'. Kan ik niet over oordelen, heb geen vergelijkingsmateriaal.
Grappig om te lezen. Als ik het zo lees stond ik achter je bij de balie. Ik kan mij de dialoog/discussie over het bugrapport nog goed herinneren omdat ik dacht: wat een beroerde communicatie.
Met het kleine aantal bezoeken wat ik daar gehad heb merk ik enorm verschil tussen de medewerkers. De ene luistert aandachtig en geeft daarna in 1x goed antwoord. In jouw geval heb je denk ik 0,0 zinnen volledig kunnen uitspreken. Tenenkrommend.

Anyway, back on topic :)
Vond het erg vaag, hij gaf ook aan dat de auto te veel data genereert om te analyseren. Volgens mij is juist het nut van een bugreport een timestamp/dump registreren zodat je weet wat je moet analyseren. Maar lag dus niet volledig aan mij:D
 

Attachments

  • IMG_20191109_133134.jpg
    IMG_20191109_133134.jpg
    378.3 KB · Views: 57
Grappig om te lezen. Als ik het zo lees stond ik achter je bij de balie. Ik kan mij de dialoog/discussie over het bugrapport nog goed herinneren omdat ik dacht: wat een beroerde communicatie.
Met het kleine aantal bezoeken wat ik daar gehad heb merk ik enorm verschil tussen de medewerkers. De ene luistert aandachtig en geeft daarna in 1x goed antwoord. In jouw geval heb je denk ik 0,0 zinnen volledig kunnen uitspreken. Tenenkrommend.

Anyway, back on topic :)

Sorry-----off-topic, zal het niet meer doen ;)

Welke SEC waren jullie? Was laatst in Den Haag en werd vriendelijk en professioneel geholpen. Dat ik na 1 uur zonder reparatie weer vertrok omdat men onderdeel niet op voorraad had mag de pret niet drukken. Werd ieder geval niet als een Lidl klant behandeld.
Zal volgende keer in den haag eens vragen naar de bugreports. Kijken wat voor antwoord ik krijg. Als het nml geen enkele zin heeft dan stop ik met te schreeuwen in dat microfoontje :)
 
Sorry-----off-topic, zal het niet meer doen ;)

Welke SEC waren jullie? Was laatst in Den Haag en werd vriendelijk en professioneel geholpen. Dat ik na 1 uur zonder reparatie weer vertrok omdat men onderdeel niet op voorraad had mag de pret niet drukken. Werd ieder geval niet als een Lidl klant behandeld
Amsterdam. Vriendelijk wel, professioneel laat ik even in het midden...

Maar idd back ontopic, hopelijk snel die 36.2.1 binnen
 
  • Like
Reactions: DucaTinus
Stop mode lijkt alleen voor M3.
Tenzij het pas later komt voor MS/X
Misschien heb je a fixed magnet motor nodig.

They can't implement it in the same way in pre-Raven models because they only have induction motors, and the induction motors can't regen at really low RPMs, because to regen an induction motor the field has to turn slower than the rotor, with the amount of regen proprotional to the ratio of speeds, and you run out of slower speeds for the field to spin at.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: MaH and Hbrink