Dit soort filmpjes doen me weinig meer, behalve weerzin tegen de stupiditeit om publicaties te doen met "defeat devices".
Liever meer openheid over de begrenzingen van iets dat duidelijk nog beperkingen heeft, zeker buiten "Sunny California".
Als het werkt, is het leuk, maar nog te gebruiken met gepast wantrouwen en vigilance.
Maak liever een filmpje met wat meer realiteits zin.
Deze week op en neer naar Berlijn geweest, met bv
- NoA die met miezer regen de brui aan geeft,
- TACC die het opgeeft als je inrijdt op een filestaart met te groot snelheids verschil ,
- rukken aan je stuur als de belijning even wegvalt,
- TACC speed limit ongewenst omlaag naar 50km/h in roadworks (en dus echte snelheid ook).
Op terugweg een stuk omgereden vanwege een vrachtwagen die achterop een andere inreed in de file met bestuurder en bijrijder overleden.
In November, de volgende keer, weer met het vliegtuig naar Berlijn, met een andere autopilot.