Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist ritje gedaan met V10 (2019.31.11)
Utrecht-Amstelveen-Uithoorn-Breukelen-Utrecht
+ NoA en AP baanwissel ziet er mooier en rustiger uit (niet meer die dikke pijl)
+ Netscape en YouTube doen het zelfs zonder WiFi
= baanwissel voelt hetzelfde aan als vroeger
- schermformaat S/X niet geschikt voor Youtube en Netscape, grote plus voor M3
- af en oprit bochten nog steeds veel te traag, ik haal hem uit AP om niemand op te houden
- toch weer spookremactie in tunnel onder Amstel
- bocht naar links bij Mijdrecht werd wel gedaan door V9 nu niet meer door V10
- dubbele afrit 6,7,8 naar Utrecht was weer erg verwarrend, heen en weer, was net rustig in V9
- iets minder stabiel tussen de lijnen, fractie heen en weer, heb ik na iedere update, ebt langzaam weg
- cuphead mooi maar na intro bleef hij hangen, misschien probleem met mijn Xbox controller?
- Caraoke leuk, ook Nederlandstalig
+ fijn om tegenliggers ook te zien op provinciale weg
- lang niet alle tegenliggers worden gezien
- hij lijkt weer iets bang voor vrachtwagens, schuift iets op in de baan zelfs

+ NoA en AP voelen nog steeds flink veilig en stabiel aan

- vertalingen op app weer slordig en niet passend op iPhone X
- raam bediening in app afwezig, misschien alleen voor M3?


Balen dat Smartsummon niet is meegekomen en ook automatische baanwissel in NoA niet. Moeten we daar echt 10 jaar op wachten?
 

Attachments

  • 3334F72E-679E-42C4-9AB3-BDC52C7A4B7E.jpeg
    3334F72E-679E-42C4-9AB3-BDC52C7A4B7E.jpeg
    103.3 KB · Views: 59
Zojuist ritje gedaan met V10 (2019.31.11)
Utrecht-Amstelveen-Uithoorn-Breukelen-Utrecht
+ NoA en AP baanwissel ziet er mooier en rustiger uit (niet meer die dikke pijl)
+ Netscape en YouTube doen het zelfs zonder WiFi
= baanwissel voelt hetzelfde aan als vroeger
- schermformaat S/X niet geschikt voor Youtube en Netscape, grote plus voor M3
- af en oprit bochten nog steeds veel te traag, ik haal hem uit AP om niemand op te houden
- toch weer spookremactie in tunnel onder Amstel
- bocht naar links bij Mijdrecht werd wel gedaan door V9 nu niet meer door V10
- dubbele afrit 6,7,8 naar Utrecht was weer erg verwarrend, heen en weer, was net rustig in V9
- iets minder stabiel tussen de lijnen, fractie heen en weer, heb ik na iedere update, ebt langzaam weg
- cuphead mooi maar na intro bleef hij hangen, misschien probleem met mijn Xbox controller?
- Caraoke leuk, ook Nederlandstalig
+ fijn om tegenliggers ook te zien op provinciale weg
- lang niet alle tegenliggers worden gezien
- hij lijkt weer iets bang voor vrachtwagens, schuift iets op in de baan zelfs

+ NoA en AP voelen nog steeds flink veilig en stabiel aan

- vertalingen op app weer slordig en niet passend op iPhone X
- raam bediening in app afwezig, misschien alleen voor M3?


Balen dat Smartsummon niet is meegekomen en ook automatische baanwissel in NoA niet. Moeten we daar echt 10 jaar op wachten?

sorry. 32.11
 
Voor V10 heb je echt wel hardware versie 3 nodig, heb ik begrepen.

Hoe kom je erachter of de auto hardware versie 2.5 of 3 heeft? De option codes schijnen namelijk een rommeltje te zijn bij model 3, maar het kan ook zijn dat oude hardware wordt gebruikt - het service centrum kan het vertellen, maar die zijn onbereikbaar. Ik wil graag weten of ik moet wachten op nieuwe hardware met de aankomende service-beurt, of dat ik de option codes kan negeren en stiekem toch HW 3 heb.
 
New Voor V10 heb je echt wel hardware versie 3 nodig, heb ik begrepen
Onzin, er is nog geen enkele feature die HW3 vereist. Er is wel het vermoeden dat v10 de eerste softwareversie is die HW3 echt gebruikt maar dat is wat anders. Ik heb 2.5 en v10.

Versie checken is mij op dit moment geen betrouwbare methode van bekend. Sinds juli dit jaar heb je in Model 3 vrijwel zeker HW3, voor april vrijwel zeker HW2.5, in Q2 kan alles.
 
  • Like
Reactions: robertvg and Hbrink
Smart summons is alleen in Amerika beschikbaar. Wij in Canada hebben het vooralsnog ook niet. Ik las wel dat gewoon summons uitgebreid is en dat je er niet meer direct hoeft naast te staan maar dat het ook werkt van ongeveer 10 meter afstand. Is dat bij jullie in Nederland ook het geval?
 
Smart summons is alleen in Amerika beschikbaar. Wij in Canada hebben het vooralsnog ook niet. Ik las wel dat gewoon summons uitgebreid is en dat je er niet meer direct hoeft naast te staan maar dat het ook werkt van ongeveer 10 meter afstand. Is dat bij jullie in Nederland ook het geval?
Kon net wel op meter of 5 iig, verder dan voorheen. Zal zo nog ff testen.
 
Cuphead is fantastisch.
Werkt goed met de controler van PS4.

Netflix mooi beeld maar zal denk ik niet veel gebruikt worden.

YouTube leuk

Tesla instructies mooi dat ze beschikbaar zijn.

Nieuwe menu indeling is top. Eindelijk telefoon vooraan

Nieuwe visualisatie is even wennen maar wel mooi rustig.