Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot 2019-11-08 at 17.12.12.png


Mooi begin van het weekend, verse softe waren.
 
Ik heb ook 2019.36.2.1 binnen gekregen vanmorgen. Zat al op 2019.36.1. Release notes zijn precies hetzelfde gebeleven. Alleen waarschijnlijk bug fixes uit 36.1. Hoop voor iedereen dat de uitrol nu wel goed gaat.....

Heeft iemand een idee waar je bugs kwijt kan bij Tesla? Blijkbaar zijn de beta/ EAP tester niet achter de bug in 36.1 gekomen.....
 
Ik heb ook 2019.36.2.1 binnen gekregen vanmorgen. Zat al op 2019.36.1. Release notes zijn precies hetzelfde gebeleven. Alleen waarschijnlijk bug fixes uit 36.1. Hoop voor iedereen dat de uitrol nu wel goed gaat.....

Heeft iemand een idee waar je bugs kwijt kan bij Tesla? Blijkbaar zijn de beta/ EAP tester niet achter de bug in 36.1 gekomen.....

Bugs kunnen naar [email protected]

Ik gok dat de 2019.36.2.1 een fix is voor de autos die al op .36 zaten, want tot nu toe zijn alle autos die 36.2.1 hebben gekregen komende van de 2019.36.1 release. Op dit moment nog geen 2019.32.12.x -> 2019.36.2.1 te zien.... Op TeslaFI zie je de 2019.32.12.7 en 2019.32.12.8 ook nog rollen. Misschien zitten de buggy 36.1-autos nu in een apart code-forkje, en komt het straks weer bij elkaar ergens ;)
 
Bugs kunnen naar [email protected]

Ik gok dat de 2019.36.2.1 een fix is voor de autos die al op .36 zaten, want tot nu toe zijn alle autos die 36.2.1 hebben gekregen komende van de 2019.36.1 release. Op dit moment nog geen 2019.32.12.x -> 2019.36.2.1 te zien.... Op TeslaFI zie je de 2019.32.12.7 en 2019.32.12.8 ook nog rollen. Misschien zitten de buggy 36.1-autos nu in een apart code-forkje, en komt het straks weer bij elkaar ergens ;)

Ik zat niet op 36 maar ga nu wel naar 36.2.1.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Komt idd door de FSD dat je updates op de S eerder krijgt ;)

Gezellig tijdverdrijf om te raden wat de volgorde bepaalt van de updates voor jouw auto. Echter ... er is geen pijl op te trekken. Een en ander is van zoveel dingen afhankelijk dat het algoritme niet te raden is. Soms ben je vroeg anders ben je laat. De enige uitzondering misschien: als jij op een load zit met een erkend gruwelijk probleem, dan krijg jij als de bliksem een update. Verder houden ze het spannend en dat is part of the fun. Software updates zijn een belangrijk psychologisch onderdeel van het voeden van de Tesla verslaving. Heerlijk toch.
 
  • Funny
Reactions: DucaTinus
Ik heb ook 2019.36.2.1 binnen gekregen vanmorgen. Zat al op 2019.36.1. Release notes zijn precies hetzelfde gebeleven. Alleen waarschijnlijk bug fixes uit 36.1. Hoop voor iedereen dat de uitrol nu wel goed gaat.....

Heeft iemand een idee waar je bugs kwijt kan bij Tesla? Blijkbaar zijn de beta/ EAP tester niet achter de bug in 36.1 gekomen.....
Rechter scrollwieltje indrukken.Inspreken met:"Report"Da's alles.
 
Ik ziet hier nog altijd op 2019.32.2.2......
heb al keer service gevraagd, (en gecanceld), te vroeg mischien??
Wfi heb ik zelden
Toch nog gewoon geduld hebben? zou graag Muziek met Spotify hebben
(M3 SR+ van september 2019)
Ik heb service verzoek ingeschoten via de app gisteren. Net bericht van Sec gehad dat ze hem gepushed hebben en ik aan de WiFi moest gaan hangen. Kwam in de auto en download was al bezig...
 
Rechter scrollwieltje indrukken.Inspreken met:"Report"Da's alles.
Auto-icoontje op scherm linksonder 2sec ingedrukt houden werkt ook indien Model 3.

Afgelopen week bij SeC begrepen dat er niks mee gedaan wordt, tenzij er aansluitend een serviceafspraak gemaakt wordt met het verzoek deze uit te lezen. Uitlezen moet tevens binnen 2wkn gebeuren. Daarbij was het noodzakelijk de datum/tijden van de reports aan te geven.

Met 11.1 en 12.2 hier (basic) AP in feite gesloopt; gaat stelselmatig tot 20cm over de lijn (een keer zelfs halve meter de vluchtchtstrook op om vervolgens te piepen en zichzelf uit te schakelen). Gebruik AP zodoende al paar weken niet meer. Na SeC bezoek paar keer aangezet en bij voorvallen nwe reports geregistreerd. Na 10min aardig misselijk van dat geslinger... :confused:

Wacht nog even af of 36.2.1 vanzelf gepusht wordt binnen paar dagen naar non-FSD (en hopelijk de boel verbetert).

Nog steeds erg blij met de auto, maar eerste lijns support is echt beroerd. Via mail wisten ze niet dat tech software updates opnieuw kon pushen bij vastgelopen downloads (duurde een week). Kreeg deze week bij SeC afspraak letterlijk te horen dat de bugreports niet goed uit te lezen waren indien je geen datum/tijd kon aangeven hoewel in afg. 2 wkn geregistreerd. En dat de achterklep pas na 2 of 3 keer hard dichtslaan goed sluit 'bij de Model 3 hoort' en bij Amerikaanse auto's vaak genoeg voorkomt. Binnen marges werd niks aan gedaan.

Flabbergasted, handje gegeven en zonder ook maar enig resultaat weer vertrokken na 5min...:rolleyes: