Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
ik lees dit op een iphone se met 1136x640 pixels maar kan geen signature zien o_O
Vandaar de referentie aan "normale pixels", mijn S10+ heeft 1440x3040, en als hij op die 5.7" fonts op net zoveel pixels zou tekenen als mijn 15.6" laptop met 3840x2160 zou ik blind worden. Dus werken browsers met een "pixel ratio" zodat webontwikkelaars alsnog met algemene maten kunnen werken.

Mijn S10+ heeft een pixel ratio van 3 en wordt dus behandeld als een scherm van 1440/3 is 480 pixels breed. Jouw iPhone SE heeft een pixel ratio van 2 en telt dus als 640/2 is 320 pixels breed.

En nee ik weet niet precies vanaf welke breedte sigs getoond worden, ergens tussen de 480 (want S10+ heeft ze niet) en 768 (want iPad portrait wel).
 
Ik heb sinds gisteren 12.1. op mijn MS. Zou het misschien te maken hebben dat ik voor donderdag mijn AP 2.5 => AP 3 upgrade heb staan?
Tiens, is dit dat dan nog een toegelaten verplaatsing in Nederland? Zou in België een onnodige (en dus verboden) verplaatsing heten denk ik (alleen pech- en herstellingsdiensten kunnen nog, voor wat betreft auto's). Overigens geen idee wat de beste strategie is natuurlijk (er zijn vandaag iets meer geconfirmeerde gevallen in België dan in Nederland, maar wel wat minder doden).Het (relatieve) verschil in aanpak tussen NL en BE zal een "interessante" casus zijn.
 
Ik heb sinds gisteren 12.1. op mijn MS. Zou het misschien te maken hebben dat ik voor donderdag mijn AP 2.5 => AP 3 upgrade heb staan?
Dat zou best kunnen want ik heb voor 7 april ook een afspraak staan voor dezelfde upgrade. Vorige week ingepland via de app. Tot nu toe nog niks gehoord van Tesla, geen afwijzing maar ook geen bevestiging...
 
Even een andere vraag: Ik zag in wat andere topics soms screenshots van mensen waar ook Premium Connectivity benoemt wordt bij Additional Vehicle Information op het Software-tabblad, maar bij mij wordt dit niet weergegeven. Hebben meer mensen dit wel of niet zichtbaar? Model X 2018 versie 2020.8.2
 
Even een andere vraag: Ik zag in wat andere topics soms screenshots van mensen waar ook Premium Connectivity benoemt wordt bij Additional Vehicle Information op het Software-tabblad, maar bij mij wordt dit niet weergegeven. Hebben meer mensen dit wel of niet zichtbaar? Model X 2018 versie 2020.8.2

Bij mij staat enkel AP & FSD. Ik heb ook een 2018 Model S. Bij ons dit premium connectivity niet limited zoals daarna wel is geintroduceerd.
 
  • Informative
Reactions: Diiiirk
Ik heb via een service aanvraag een software update ontvangen naar 2020.4.1.

Oude versie was *tromroffel*, ook 2020.4.1.

Is dat normaal?

Dat is niet normaal, maar gebeurt wel eens. Ik heb het ook een keer gehad dat ik bij een bezoek aan een SeC een update had klaar staan, welke dezelfde versie nogmaals installeerde kwam ik later achter.

Als ik vragen mag, waarom zou je een update nieuwer dan 2020.4.1 geïnstalleerd willen hebben? Ik heb een week 2020.8.2 en merk weinig spectaculaire verschillen namelijk.
 
Dat is niet normaal, maar gebeurt wel eens. Ik heb het ook een keer gehad dat ik bij een bezoek aan een SeC een update had klaar staan, welke dezelfde versie nogmaals installeerde kwam ik later achter.

Als ik vragen mag, waarom zou je een update nieuwer dan 2020.4.1 geïnstalleerd willen hebben? Ik heb een week 2020.8.2 en merk weinig spectaculaire verschillen namelijk.
had het idee dat mijn auto niet wilde updaten terwijl er wel een update beschikbaar is.
En ik wil natuurlijk ook graag die kliko’s en stoplichten op mijn scherm zien. Gewoon omdat het kan :)
 
C29B7750-8F53-4982-BD19-A05454E4C8B8.gif


Daarom heb ik in december ook zo’n model 3 gekocht