Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Trouwens, die 48.35.1 bevatte beta 10 van FSD. Staat alleen niet aan bij ons. :) Dan weet je wat je aan het downloaden was: software die van je leert - spyware, maar dan veel leuker.

Musk schatte in dat met Beta 10 of 11 het programma uitgebreid zou kunnen worden. https://twitter.com/elonmusk/status/1342909163903455233
Heb daar niets over gelezen verder, dus duurt waarschijnlijk langer.
FSD zit in 2020.48.35.6, niet .5. Overigens is dat volgens Musk beta 8, niet 10. Zie https://mobile.twitter.com/elonmusk/status/1353108511610204160?s=21
 
Ligt het aan mij of werken dd ruitenwissers nog wat minder goed in auto stand sinds de laatste 2 updates?
Bij mij doen ze het ook wat minder, moet wat vaker op het knopje drukken en anders op de interval zetten.

dat is wel weer jammer. Ook vrachtwagens vindt hij eng. Je rijdt ernaast en in een keer gas los of een remactie. Kijk je op je scherm denk hij dat de vrachtwagen uit zijn strook rijdt, maar dit is niet zo.
 
  • Informative
Reactions: M3rik
Ik ben ondertussen zo”n 12 weken in Indonesie en mijn M3 staat idle te zijn (93% naar 54% batterij), uiteraard niet aan WiFi, maar heb alle updates even snel langs zien komen in TeslaFi als dat ik dagelijks met de auto rij en aan de WiFi hang

Heb ondertussen dus al zo een 6 updates overgeslagen maar alles komt gewoon snel binnen.
 
Mijn stuurverwarming en claxon doen het niet meer, lijkt wel sinds de update naar 35.5. Software bug die meer mensen ervaren of gewoon ouderwets stuk? Iemand?

Geen last van, wel deed mijn cruise control + AP deed het de eerste 3 ritten niet. Mogelijk kwam het doordat ik de update had gedraaid toen er een aanhanger aangekoppeld was. Of het vanzefl opgelost is of omdat ik een afspraak had gemaakt via de app en hij op afstand is gereset weet ik niet maar hij doet het weer. Was wel effe wennen zeg geen cruis control en AP, ik kan echt geen snelheid meer houden :)
 
  • Like
Reactions: SMU
Het voorbeeld in het filmpje is wel echt heel slecht want tijdens zijn demo zet hij hem op relative speed +3 km/u. Vervolgens trekt hij aan de hendel, dan is het toch logisch dat hij naar 103 km/u gaat, want hij heeft hem net naar relative gezet.

Dat ben ik :) en het maakt niet uit of de slider op relative staat want beide instellingen zijb altijd actief. Typisch gevalletje slecht UI design.
 
e

zoals gezegd werkt absoluut speed in zijn geheel niet meer sinds een flink aantal maanden.

Je krijgt enkel nog een warning dat je die snelheid overschrijd.
Ramon, al een paar maanden kun je ergens in het menu kiezen voor de wijze waarop je TACC/autopilot reageert bij het aanzetten ervan. "snelheidslimiet" of "huidige snelheid". Kan het zijn dat je de eerste keuze hebt aangeklikt? Ik meen dat dat ook de standaard instelling is, sinds deze keuze bestaat. Alleen bij mij staat dat in het menu boven marge vast/percentage en bij jou zie ik het niet op die plek..
 
Ramon, al een paar maanden kun je ergens in het menu kiezen voor de wijze waarop je TACC/autopilot reageert bij het aanzetten ervan. "snelheidslimiet" of "huidige snelheid". Kan het zijn dat je de eerste keuze hebt aangeklikt? Ik meen dat dat ook de standaard instelling is, sinds deze keuze bestaat. Alleen bij mij staat dat in het menu boven marge vast/percentage en bij jou zie ik het niet op die plek..

Zo ver ik weet is dat een optie voor de Model 3/Y. Die optie heeft de S/X niet. Toch ga ik voor de zekerheid het menu controleren of die optie er wel is.

Bij de S/X heb je de optie altijd al gehad via het AP pookje. Pookje naar beneden is huidige snelheid overnemen, pookje omhoog is snelheidslimiet.

Nu zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat sinds die optie voor 3/Y beschikbaar is gekomen dit deze S/X absolute limit stuk heeft gemaakt.

Zou mij niets verbazen!