Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Als je in de tesla app naar "Upgrades" gaat en dan "Software upgrades" Dan kan je of de "enhanced Autopilot" of de Full Self Driving Capability" kopen 3800,-/7500,-.

Als je die hebt dan heb je pas die functie. Weet alleen niet of deze al in NL werkt. De Summon werkt namelijk ook heel anders dan in America.
Laatste keer dat ik het probeerde, ongeveer anderhalve maand geleden reed hij perfect schuin achteruit in, maar op het moment dat hij moest rechtdraaien, zei hij dat hij klaar was.
Trek verder uw plan dus.
 
😂 😂 😂

Op dit ogenblik van schrijven rolt 2023.44.30.14 binnen...

IMG_1384.PNG
 
Last edited:
  • Like
Reactions: OttoR
  • Funny
Reactions: Enzo63
Ik heb geen FSD 😱
En wil het ook niet...
Ik heb het wel, voor zover je het FSD kan noemen in Nederland...
Op notateslaapp.com zie ik dat 2023.44.30.14 de laatste is met FSD 11. Vanaf 2023.44.30.15 zit er FSD 12 bij en die zal hier nog wel niet goed gekeurd zijn. Daarom dacht ik dat het wellicht aan FSD kon liggen dat we nog niet op de 2024 software zitten, maar die gedachte kan ik laten gaan als jij geen FSD hebt.
 
  • Like
Reactions: Krisja
Ik heb het wel, voor zover je het FSD kan noemen in Nederland...
Op notateslaapp.com zie ik dat 2023.44.30.14 de laatste is met FSD 11. Vanaf 2023.44.30.15 zit er FSD 12 bij en die zal hier nog wel niet goed gekeurd zijn. Daarom dacht ik dat het wellicht aan FSD kon liggen dat we nog niet op de 2024 software zitten, maar die gedachte kan ik laten gaan als jij geen FSD hebt.
Ik heb FSD in België en zit op 2024.2.6
 
  • Like
Reactions: White.M3LR
😂 😂 😂

Op dit ogenblik van schrijven rolt 2023.44.30.14 binnen...

View attachment 1018742
Je bent niet de enige, gisteren avond is deze ook op onze SR+ geïnstalleerd.;)
Op vrijwel hetzelfde moment kreeg onze LR 2024.2.6 aangeboden. In het verleden liepen de updates van beide auto’s redelijk redelijk synchroon, maar nu zit er best wel een verschil in.
 
  • Like
Reactions: OttoR and Krisja