'k Heb 'em al (veel) langer gezien ik die quasi meteen kreeg, maar 'k blijf er op hangen. Toch maar iets vreemds, die updates...Gisteren nog maar 2018.50.6 gekregen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
'k Heb 'em al (veel) langer gezien ik die quasi meteen kreeg, maar 'k blijf er op hangen. Toch maar iets vreemds, die updates...Gisteren nog maar 2018.50.6 gekregen.
De eCall Emergency melding heb ik net nog gehad na de 2019.5.25 update. Jammer dat in deze update Sentry mode nog niet zit.View attachment 384487 View attachment 384487
Ik heb sinds vrijdag mijn Model 3 DM AWD, na reboot was de melding ook weg. Hij is heel het weekend weggebleven.
Weet niet of ik dit hier mag posten, maar ik heb wel problemen met mijn laadsnelheid. Zowel aan de supercharger van Tesla (Zaltbommel) als aan de supercharger (175kWh) van Fastned laadde mijn Model 3 maar met ca 35-40 kWh. Hopelijk valt dit te repareren.
Iemand van jullie hier problemen mee gehad?
Daarnaast hangt het ook nog af van of je de stall met iemand anders hebt gedeeld, en zelfs dan kan het nog aan het supercharging station liggen. Als je het echt vaker meemaakt en nooit hoger dan 40kw komt is er een issue dat gefikst moet (en zal) worden.Wat hierbij wel belangrijk is om te weten is wat de state of charge (soc) was en of je van te voren al had gereden en dus een opgewarmde batterij had.
In dat geval altijd even Tesla bellen.Als je het echt vaker meemaakt en nooit hoger dan 40kw komt is er een issue dat gefikst moet (en zal) worden.
Ik heb gebeld met tesla (zaterdag) en er zou een serviceticket aangemaakt worden. Tot op heden nog niets gehoord. Sta nu weer bij de supercharger, heb 30km gereden en de accu zoveel mogelijk op proberen te warmen door goed te accelereren. Hij begon op 50kW, daarna kwam er een model X naast me en zakte ik terug naar 39kW.
Alles behalve de 125kW die hij zou moeten halen helaas. Hopelijk is dit te repareren!
Zag je nog stippellijnen? 30KM is misschien niet genoeg om op optimale temperatuur te komen.Ik heb gebeld met tesla (zaterdag) en er zou een serviceticket aangemaakt worden. Tot op heden nog niets gehoord. Sta nu weer bij de supercharger, heb 30km gereden en de accu zoveel mogelijk op proberen te warmen door goed te accelereren. Hij begon op 50kW, daarna kwam er een model X naast me en zakte ik terug naar 39kW.
Alles behalve de 125kW die hij zou moeten halen helaas. Hopelijk is dit te repareren!
Ik zat destijds rond de 40%.Hoeveel procent zat er nog in je batterij?
Zag je nog stippellijnen? 30KM is misschien niet genoeg om op optimale temperatuur te komen.
De nieuwe update met accu-verwarm-functie zou daar dus een groot verschil in moeten maken!
met 40% is de SoC niet de limiterende factor in ieder geval.Ik zat destijds rond de 40%.
Welke stippellijnen bedoel je? En kan je zien of de batterij op de juiste temperatuur is?
Nog een vraag, de model 3 gaf vanochtend aan de regeneratief remmen beperkt is. Waar zou dit aan kunnen liggen?
met 40% is de SoC niet de limiterende factor in ieder geval.
De stippellijnen:
https://i.redd.it/ha74ex068co01.jpg
Wanneer je regeneratief remmen beperkt is zal je deze stippeltjes zien.
Dat kan door een koude accu komen (hoe verder en sportiever je rijdt hoe meer dit wordt omgezet in een normale lijn), of een accu die te vol is (>90%). Het is normale functionaliteit. Wel even opletten met afremmen dus.
Is het voor de accu "schadelijk" om sportief te rijden terwijl die koud is, of enkel onzuinig?met 40% is de SoC niet de limiterende factor in ieder geval.
De stippellijnen:
https://i.redd.it/ha74ex068co01.jpg
Wanneer je regeneratief remmen beperkt is zal je deze stippeltjes zien.
Dat kan door een koude accu komen (hoe verder en sportiever je rijdt hoe meer dit wordt omgezet in een normale lijn), of een accu die te vol is (>90%). Het is normale functionaliteit. Wel even opletten met afremmen dus.
Dat hadden wij initieel bij afleveren en toen verlaagd. Na de update wederóm te hoog. Bij ons hielp toen de calibratie en hoefden we niet meer handmatig de lampen verder te verlagen. Inderdaad via Auto, Service in P.Wat me ook opviel is dat mijn koplampen véél te hoog stonden afgesteld na de update.
Ik kreeg in het donker van ongeveer 80% van de tegenliggers grootlicht dus ik heb ze lager afgesteld. Kan in het menu Auto, Service terwijl je in P staat.
met 40% is de SoC niet de limiterende factor in ieder geval.
De stippellijnen:
https://i.redd.it/ha74ex068co01.jpg
Wanneer je regeneratief remmen beperkt is zal je deze stippeltjes zien.
Dat kan door een koude accu komen (hoe verder en sportiever je rijdt hoe meer dit wordt omgezet in een normale lijn), of een accu die te vol is (>90%). Het is normale functionaliteit. Wel even opletten met afremmen dus.