You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk gaan Summon dan eens in Europa werken als dat ook de data verbinding gaat zijn. Summon doet het eigenlijk nooit en je moet een aantal pogingen doen om je auto te verplaatsen.
Volgens Tesla is dat niet waar.
Je moet alleen eerst zelf tussen de geparkeerde auto's kruipen om dan je sleutel op het dak bij de voorruit te leggen.
Wanneer je dit niet doet dan is je sleutel buiten bereik en werkt summon niet. Als je het wel doet dan werkt het overigens in 99 van de 100 gevallen ook niet. Je telefoon moet immers ook op dezelfde GPS plek zijn als je auto...
Wanneer ik zelf tussen de geparkeerde auto's pas en mijn telefoon op dezelfde GPS plek moet houden als de auto staat dan kan ik ook gewoon instappen en wegrijden.
Hier exact hetzelfde, MS 90D HW.2.0.
Heel irritant dat telkens (ook tijdens het rijden) de muziek vastloopt waardoor je een ("soft") reset moet geven en dat dan toch alle instellingen (behalve telefoonkoppeling) weg zijn. Je moet dan weer stoppen om AP aan te zetten e.d. want dat kan niet tijdens het rijden. Een soft reset is dus nu bijna hetzelfde geworden als de hard reset.
Als ik dit euvel een aantal keer heb meegemaakt stopt de navigatie volledig, tijd blijft dan op US Palo Alto staan evenals als de locatie op de kaart, ik kan dit dan uiteindelijk alleen nog maar herstellen met een echte harde reset.
Reeds gemeld bij Tesla zelfs met filmpje, hoop dat ze er snel iets aan doen want dit is drama.
Zelfde gehad, oorzaak bleek te zijn dat ik in de webbrowser een site had staan (nu.nl) die continue aan het refreshen was. Die trok de MCU steeds onderuit. Oplossing: even naar google.nl browsen en hem daarop laten staan
Is dat in andere landen ook zo? Ik heb het idee dat ze in Frankrijk en Duitsland veel meer de intentie om te gaan aangeven, in plaats van pas het knipperlicht aan als ze gaanHet is natuurlijk gek dat je knipperlicht maar blijft knipperen maar er geen rijbaanverplaatsing volgt. Dit is je plek 'eisen' en zo hoor je niet met je knipperlicht om te gaan. Pas knipperen wanneer je gaat.
Is dat in andere landen ook zo? Ik heb het idee dat ze in Frankrijk en Duitsland veel meer de intentie om te gaan aangeven, in plaats van pas het knipperlicht aan als ze gaan
en zet dan zijn knipper aan...
Ik vind het maar niks. Nu zet ik het knipperlicht aan en zoekt AP of het veilig is om in te voegen, en soms heb je een snoodaard die langs rechts wil passeren of zo (ja ik ga niet trager verkeer snijden, ik laat me netjes leiden door AP) en bij mijn Model X gaat dat goed.Dat klinkt wat mij betreft wel goed:
Additionally, to initiate Auto Lane Change, the turn signal must be engaged to the first detent (held partially up or down) and the lane change must start within 5 seconds of engaging the turn signal.
Het is natuurlijk gek dat je knipperlicht maar blijft knipperen maar er geen rijbaanverplaatsing volgt. Dit is je plek 'eisen' en zo hoor je niet met je knipperlicht om te gaan. Pas knipperen wanneer je gaat.
Verder veranderd er niks lijkt het. Je knipperlicht pookje licht indrukken blijft heftzelfde
Blijkbaar is de 2019.16.1.1 alleen nog maar binnen gekomen op AP1 voertuigen.
Mijn Model3 is nu software update aan het doen. Vermoed de 2019.16.1.1Blijkbaar is de 2019.16.1.1 alleen nog maar binnen gekomen op AP1 voertuigen.
Mijn Model3 is nu software update aan het doen. Vermoed de 2019.16.1.1
Ja, alleen instelbaar tot 145km/u als deze uit staat. Alleen daarna aan te zetten met pincode.Kun je toch instellen? Kan zelfs via je mobiel
Als ik naar TeskaFi kijk is 2019.16.1 waarschijnlijker.
Volgens mij zit het verschil in de update wel of geen AP2.5View attachment 408496
Inderdaad het is de 2019.16.1 , die andere versie is voor de andere modellen (met misschien de software update tegen in brand vliegende batterijen?)
Hatsakidee! 2019.16.1.1 met NoA voor de Model S!