Serieuzer: wel oppassen dat het gewicht niet zo zwaar is dat het, wanneer de wagen even een putje neemt op de snelweg, plots AP zou kunnen uitschakelen.
Naar 't schijnt werkt een gewicht van 750g onderaan 't stuur (95% niet meer manueel moeten waggelen, 100% nooit AP uitschakelen). 500g aan een van de twee dwarse spaken zou zowat hetzelfde doen. 750g aan een dwarse spaak is zeker 100% niet meer eigenhandig moeten waggelen maar ik wil het niet meemaken dat ie zelf AP uitschakelt (wegens een dikke bult in de weg of zo), want dat lijkt me toch echt gevaarlijk.
Naar 't schijnt werkt een gewicht van 750g onderaan 't stuur (95% niet meer manueel moeten waggelen, 100% nooit AP uitschakelen). 500g aan een van de twee dwarse spaken zou zowat hetzelfde doen. 750g aan een dwarse spaak is zeker 100% niet meer eigenhandig moeten waggelen maar ik wil het niet meemaken dat ie zelf AP uitschakelt (wegens een dikke bult in de weg of zo), want dat lijkt me toch echt gevaarlijk.