Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag alweer een nieuwe software update. Ik heb mijn auto maandag opgehaald en had toen gelijk al een software update (dat is logisch denk ik aangezien hij net nieuw was).

Vervolgens kwam hij Woensdag met een melding. Die heb ik in de nacht laten installeren en vanochtend kreeg ik weer een melding. Dat gaat wel erg snel met updates zeg...

Ik heb overigens ook problemen met Spofity. Nieuwe albums of zoeken naar nummers doet hij niet. Eerder afgespeelde songs speelt hij wel gewoon opnieuw af. Beetje apart
Dat is toeval. Hier nu ook weer bezig. Zal wel herstel van bugs zijn. Soms krijg je ook weken geen updates.
 
Vreemd. Bij mij in de M3 werkt t wel:

View attachment 379304

Op de foto niet te zien, maar ook locatie volgen werkt goed.
Erg blij mee na een aantal jaar zonder Flitsmeister te hebben moeten rijden in mijn oude S85.
(Op mijn telefoon heb ik Waze al aan staan dus geen plek meer voor Flitsmeister.)


Laden doet flitsmeister wel, maar volgen niet. Dus eigenlijk is het waardeloos, immers moet ik zelf handmatig blijven refreshen. Niet te doen
 
The webapp tesla.flitsmeister.nl werkt niet bij mijn S100D 2018 MCU2. Bij mij start Flitsmeister automatisch op zodra m'n mobiel verbind met bluetooth. FIjne is dat waarschuwingen gewoon uitgesproken worden.

Ik heb een tijd terug bij flitsmeister aangegeven dat het niet werkt en toen kwam er ook op terug dat het niet ondersteund wordt.
Bij mij ook niet.

Nu inderdaad aanstaan op de iphone, en geeft gesproken waarschuwingen via Bluetooth
 
4.3 staat hier ook klaar om geïnstalleerd te gaan worden...

Maar man wat is de lane change nu een verademing!! 1 halve tik en hij houdt je knipperlicht aan tot je op de andere baan zit!! Heel bruikbaar en handig zo!!
Hulde aan 4.2 (en 4.3 denk ik)
Hmm, dat klinkt wel lekker inderdaad. Vind toch altijd beetje 'meh' als je door moet drukken en dus ook weer terug bij een lane change. Inmiddels niet meer anders gewend, maar ik ben benieuwd of het ook voor AP1 zo gaat werken. Tot nu toe zie ik nog weinig (lees bijna geen) 4.2/4.3 op AP1 auto's via TeslaFi.
 
Het gaat hard met de updates. Van de week het nieuwe jaar gevierd met 2019.4, en van kregen stond er alweer een nieuwe update klaar (die staat nu te laden, had vanmorgen geen tijd).
Vond, net zoals velen, dat het nieuwe lange change een stuk beter is geworden, maar het afremmen gaat best wat houterig (de dodelijke blikken van mijn teerbeminde deden mij de autopilot weer uitschakelen)