Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Net een korte rit gemaakt

Nieuwegein richting Bunnik en weer terug.
NoA actief

A12 parallelweg 80km oprit naar A12 ging goed snelheid naar 100km maar na 100 meter ging het weer terug naar 80km.. 100 meter verder weer 100km.
beetje onverwacht.
Afrit Bunnik werd netjes genomen met NoA.
Oprit vanuit Bunnik richting A12 werd snelheid van 130 km ingesteld max snelheid is 100km. Handmatig bijgesteld.
Het was rustig op de weg maar moest van NoA naar links.
Opdracht geannuleerd
Binnen een seconde weer een nieuwe opdracht. Deze ook genegeerd maar ze bleven komen.
Even later werd NoA uitgeschakeld vanwege regen.
Geen verdere zichtbare veranderingen ontdekt.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
191DA7FD-3402-4592-AAEF-AF3E9D2A7C6C.jpeg
 

Attachments

  • F023E5B9-AD32-408A-9ADE-6D0B82E0B0F6.jpeg
    F023E5B9-AD32-408A-9ADE-6D0B82E0B0F6.jpeg
    419.2 KB · Views: 55
Ook net 2019.20.1 geïnstalleerd.
Belangrijkste voor mij is dat nu de wegoverschreiding bij noodgevallen UIT stond. Normaal standaard aan en moet ik deze elke rit uitzetten ivm de gevaarlijke acties bij fiets suggestie stroken.
Prima update dus.
200KW per uur laden is mooie stap ook. Nu nog fastned die meerdere stations plaatst waar dit ook gehaald kan worden...

Staat hier gewoon weer aan na sleep/restart. Gisteren ge-update en uitgezet. Vanochtend stond het vrolijk weer aan :(...
 
Hi allemaal. ik word gek van de onbereikbaarheid van de TeslaDesk. daarom een graag aan jullie als experts:

Ik heb een Model S. hardware 2.5 en sinds kort ook de nieuwe autopilot. Het wisselen van rijstrook is mij sinds deze update nog nooit gelukt. Uiteraard ingesteld in het menu. Als nu de autopilot activeer en naar een voorganger toerijd, verminderd hij vaart. Daarna krijg ik geen meldingen. Als ik daarna mijn knipper naar links doe krijg ik de melding: "Wisselen van rijbaan verhinderd'. of ik de hendel nu vastklik of niet en of er nu een auto naast me rijdt of niet ( ik krijg dus geen rode lijn oid)

Iemand daar mee bekend?