You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Probeer de USB stick in de rechter hub. Bij mij werkt het wel rechts en links enkel lege bestanden
Zeker? Het zit ook in de Model 3.Maar het is mij totaal niet duidelijk waarom de X dat dan wel heeft en de S niet... ???
Gewoon nog een keer! Desnoods met rempedaal erbij en daarna vanuit service poweroff, paar minuten in de auto wachten tot alles stil wordt en dan met rempedaal opnieuw starten.... Ik dacht ook dat het 'kapot' was maar hij doet het nu weer....
Zeker? Het zit ook in de Model 3.
Yep yep, hier ook 2019.20 binnen gekregen gisteravond . Nog niet uitgebreid kunnen testen maar de 15km x2 van thuis naar werk. Door de drukke kan ik geen Lane change echt doen maar ik stop & go traffic vond ik altijd AP heerlijk, lekker mijn broodje eten in de auto, de haren nog even drogen in de ventilatie en leuke muziek uitzoeken op Spotify. Echter vandaag vond ik het echt niet relax, ik heb 3 keer gehad dat ik angstig met de voet boven de rem zat van "Heeee je mag harder remmen of zal ik maar ingrijpen"... Het was een iets sneller stop&go traffic dan normaal maar toch kan ik me niet herinneren dan ik hem zo traag vond met remmen.
Op de terug weg volledig zelf gereden de laatste weken kan ik het niet helemaal plaatsen maar ik rij liever zelf dan met AP... misschien omdat hij telkens niet mijn max aangegeven snelheid wil aanhouden en de bochten die ik 2x dag pakt veel te traag neem naar mijn gevoel, maar he, zelf rijden is echt geen straf in deze auto), maar wat wel goed ging, waar ik regelmatig van die BIEP RODE VRACHTAUTO LET OP ingreep had bij terug naar recht na een vrachtauto, heb ik dus nu wel een rode lijn en rode vrachtauto gezien maar geen bier, geen ingreep, het dat voelde een stuk fijner. Ik weet niet of het toeval was of dat iets veranderd is...?
Ik ben benieuwd of deze ervaring herkenbaar is bij jullie!
Volgens mij waren er altijd twee redenen om een Tesla te kopen. De tweede reden is er nu niet meer...
Volgens mij waren er altijd twee redenen om een Tesla te kopen. De tweede reden is er nu niet meer...
Volgens mij vereist de wet niet dat alles met schokken (powerpedal) en rukken aan het stuur gepaard gaat. Ik vindt dat we ook niet kunnen stellen dat het alleen voortkomt uit beperkingen die Tesla opgelegd krijgt uit de wet.Kan Tesla niets aan doen natuurlijk, eu wetgeving loopt helaas nog steeds jaren achter.
De 3e is de P van POWER!Wie weet krijgen we volgende jaar een derde reden.
Zeker? Het zit ook in de Model 3.
Volgens mij vereist de wet niet dat alles met schokken (powerpedal) en rukken aan het stuur gepaard gaat. Ik vindt dat we ook niet kunnen stellen dat het alleen voortkomt uit beperkingen die Tesla opgelegd krijgt uit de wet.
Waarom moet je bij een lane-change als alle verkeer met elkaar meerijdt de snelheid 5kmh reduceren en vervolgens concluderen dat de lane-change niet door kan gaan omdat achteropkomend verkeer te dicht bij komt. Dat heb ik vandaag meerdere malen zien gebeuren.
Volgens mij waren er altijd twee redenen om een Tesla te kopen. De tweede reden is er nu niet meer...
Toch nog even over die regelgeving; Ik lees hier regelmatig "EU loopt achter met de wetten"...
Maar het is nieuwe wetgeving! (vroeger hoefden we het stuur niet eens vast te houden en mochten we van a'dam tot r'dam over een inhaalmanoeuvre doen.. nou ja knipperen)
Het is toch ongelooflijk en niet wenselijk dat nieuwe wetgeving er blijkbaar voor zorgt dat we (nog verder gaan) achterlopen?
Overigens; tijdens mijn dagelijkse beperkte ritjes heb ik vooral last van de korte nagtimes en van het feit dat op sommige provinciale wegen ineens geen Lane change meer toe laten. Verder ben ik niet geheel ontevreden en ik zie geen reden om te stoppen met het gebruik.
Afgelopen maandag naar Afas Live (A'dam) gereden op NOA. Hij geeft soms wat rare suggesties, maar die volg je dan toch gewoon niet op?