Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Versie 2019.32 is via Tesla Stats online gekomen.
Hoop dat het om versie 10 gaat

View attachment 446348
Beslist niet. Op Twitter zei EM een paar dagen geleden nog dat ze nu een veiligheidstest van 4 weken aan het doen zijn. Dan komt pas de brede uitrol. Als ze niks vinden waardoor de uitrol uitgesteld moet worden. Enhanced Summon is nu al zó vaak uitgesteld, ik reken er eigenlijk op dat het nog wel wat meer vertraagd wordt.
 
Beslist niet. Op Twitter zei EM een paar dagen geleden nog dat ze nu een veiligheidstest van 4 weken aan het doen zijn. Dan komt pas de brede uitrol. Als ze niks vinden waardoor de uitrol uitgesteld moet worden. Enhanced Summon is nu al zó vaak uitgesteld, ik reken er eigenlijk op dat het nog wel wat meer vertraagd wordt.

Dat is het probleem met Tesla software. Het zijn geen componenten.

In Europa is Enhanced/Advanced Summon onmogelijk maar we moeten er wel op wachten.

Het is altijd USA first helaas en de rest moet maar gewoon geduld hebben. Hierdoor zijn EM zn uitspraken nooit van toepassing op buiten de EU.

Wat gaat er nou voor de EU in V10 zitten? Niks interessants behalve heel heel heel misschien NOA zonder lane confirmation en dat is zelfs grenzend aan 0 want dat wordt in de EU never nooit goedgekeurd als AP geen afgesloten of samenvoegende rijstroken kan detecteren of rijstrook gebonden snelheidslimieten via (matrix)borden. YouTube en Netflix is leuk maar werkt enkel als je stilstaat. Ik geloof er ook niks van dat auto park opeens wel goed gaat werken.
 
Goede vraag. Hadden we maar zulke stoplichten als in de USA, zat je niet altijd met je snufferd op de voorruit.

Inderdaad met je snufferd op de voorruit. Dat is wel ook waar de camera’s toevallig zitten. Ik heb dus goede hoop.
Overigens, heb ik niet ooit een opname gezien van wat een Tesla ziet en speelde dat niet in Parijs. Daar werden stoplichten goed in herkend.
 
Dat is het probleem met Tesla software. Het zijn geen componenten.

In Europa is Enhanced/Advanced Summon onmogelijk maar we moeten er wel op wachten.

Het is altijd USA first helaas en de rest moet maar gewoon geduld hebben. Hierdoor zijn EM zn uitspraken nooit van toepassing op buiten de EU.

Wat gaat er nou voor de EU in V10 zitten? Niks interessants behalve heel heel heel misschien NOA zonder lane confirmation en dat is zelfs grenzend aan 0 want dat wordt in de EU never nooit goedgekeurd als AP geen afgesloten of samenvoegende rijstroken kan detecteren of rijstrook gebonden snelheidslimieten via (matrix)borden. YouTube en Netflix is leuk maar werkt enkel als je stilstaat. Ik geloof er ook niks van dat auto park opeens wel goed gaat werken.

Ja vreemd hoor. Ik heb het idee dat V10 ineens genoemd werd omdat SmartSummon nog langer gaat duren. EM vlucht graag naar voren, lukt iets niet, beloof dan gewoon meer.
Tesla fan vloggers praten nu over V10 als over iets spectaculairs terwijl er weinig feitelijk bekend is. De vlucht vooruit heeft weer gewerkt. Enhanced Summon hoorde gewoon nog bij V9 (6 maanden geleden beloofd).
 
2019.32 zojuist geupdated
20190828_075018.jpg
 
Bij de Model 3 zou je met de nieuwste firmware toch een beetje kunnen spelen met je linkerkant van je scherm (waar je auto staat afgebeeld en daarom heen jij of zij passerende auto's, fietsers etc), o.a. via touch het perspectief kunnen veranderen? Ook zou - en dat voor alle Tesla's - lane changes in bepaalde gevallen beter/fraaier in beeld komen? Dat zat/zit althans in 2019.28.3.2 en hoger zag ik via diverse berichtjes zoals Twitter dus ik neem aan dan ook in 2019.32? Heb hem zelf nog niet binnen overigens.