In midden Nederland nooit last van wel eens in oost Nederland dat het kort wegvalt.
Het heeft iig niet met bereik te maken. Is echt een soort crash van mobiele netwerk connectiviteit.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In midden Nederland nooit last van wel eens in oost Nederland dat het kort wegvalt.
na het zien van de volgende video is het duidelijk dat Tesla niet veel keuze heeft. Had ook gepost in NoA topic.
Ik meen gelezen te hebben dat de regels aangepast worden. Mijn vrees is niet de regelgeving, maar het feit dat bestuurders zo gewend zijn de regels te negeren, dat ze dat ook van Tesla verwachten. Voorbeeld: afstand houden.... Veel gemekker ' dat er dan auto's tussenkruipen' ... Ja, als dat niet kan zit je er waarschijnlijk te dicht op...
Ik heb het idee dat de autopilot in versie 24 wat rustiger was. Na de update wat vaker phantom breaking en afremmen voor autos die niet in mijn rijbaan zitten lijkt t.
Ik deel deze mening niet. Voor mij is 2019.28 grotendeels hetzelfde als de vorige versies, misschien een heel klein beetje beter.Heb ik ook net ervaren.
en zeker geen Tesla M3 van 2,2 meter
Klopt net even gemeten. M3 Blijft onder de 2 meter.Denk dat je on de war bent met de S en X. De M3 is maar 1.85 breed. Met spiegels net 2 meter.
Sorry maar dat is voor mij 1 keer te veel.Autopilot wordt gelukkig eindelijk beter. Afgelopen week vaak Groningen - Emmen gedaan. 6x vlekkeloos, helaas 1x enorme Phantom Brake. Onder een viaduct opeens vol op de rem, Poe dat blijft schrikken.
Ik kom van 2019.24.4.3 en vonde noa daar veel beter op werken. Ik ben vanuit Zuid frankrijk lekker naar huis gereden en maar 3x een remactie gehad die ik niet begreep van de auto.
Heb nu de 2019.28.3.1 en hij remt zo’n beetje voor elke vrachtwagen in de baan naast mij echt heel irritant.
Ik meen gelezen te hebben dat de regels aangepast worden. Mijn vrees is niet de regelgeving, maar het feit dat bestuurders zo gewend zijn de regels te negeren, dat ze dat ook van Tesla verwachten. Voorbeeld: afstand houden.... Veel gemekker ' dat er dan auto's tussenkruipen' ... Ja, als dat niet kan zit je er waarschijnlijk te dicht op...
Ik heb dat ook gehad, onder het aquaduct Ringvaart Haarlemmermeer. Groot verticaal betonnen vlak + schaduw: bingo. Maar toen ik de dashcam beelden terugkeek, zag ik dat het wel meeviel. De auto achter mij liet niets merken.Autopilot wordt gelukkig eindelijk beter. Afgelopen week vaak Groningen - Emmen gedaan. 6x vlekkeloos, helaas 1x enorme Phantom Brake. Onder een viaduct opeens vol op de rem, Poe dat blijft schrikken.
Klopt het is meer dat je schrikt. Het zijn vaak ook geen echte rem-acties. Stroom gaat even er af en door hoge regeneratieve proces gaat snelheid 2-10 km omlaag.
Ik krijg ze steeds minder. Ik ben bang dat ze software matig niet op te lossen zijn.
Oplossing is denk HW3
HW3 wordt als HW2.5 gebruikt in v9. mogelijk dat V10 gebruik zal gaan maken van HW3
De HW is puur en alleen maar infrastructuur, een platform om de software te draaien. De oplossing ligt altijd in software. Het enige verschil dat HW3 kan maken is dat die 10x krachtiger is dan HW2.5 en dus complexere software kan draaien. Maar er is niets fundamenteels in HW3 dat we hiervoor nodig hebben. Ik denk dat het probleem op te lossen valt in software die draait op HW2.5. Maar dat is maar 'een gevoel', kan niks bewijzen want ik zit niet in het ontwikkelteam bij Tesla.Klopt het is meer dat je schrikt. Het zijn vaak ook geen echte rem-acties. Stroom gaat even er af en door hoge regeneratieve proces gaat snelheid 2-10 km omlaag.
Ik krijg ze steeds minder. Ik ben bang dat ze software matig niet op te lossen zijn.
Oplossing is denk HW3
Da's niet helemaal waar. Wellicht is dat zo bij AP/FSD maar het verschil is wel merkbaar in v9. De Dashcam & Sentry video's zijn bij HW2.5 en ouder in H.264 formaat en bij HW3 in H.265/HEVC formaat.