Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Toch iets nieuws in 31.1

539DD90D-C759-46D6-9131-8491683818DE.jpeg
 
Yes, 32.1. Heb net voor het eerst in lange tijd AP eens aangezet op Flight Forum rond Eindhoven Airport, en dat ging feitelijk best aardig voor een van de meest ****ed up wegen van de regio waar bejaarden en toeristen meestal niks van snappen.
 
Opzich wel een fijne toevoeginging, die rijstrook overschrijdingspreventie!
Vroeg me laatst inderdaad al af waarom daar geen assistentie bij aanwezig is, omdat de waarschuwing wel correct en bugvrij lijkt te werken.
 
Ik las laatst hier op het forum dat je, indien je een service afspraak gepland hebt, geen updates meer zou krijgen.
Aangezien ik sinds levering midden juli nog geen updates heb gehad (en nog op 20.4.4 zit) begin ik dat stilaan te geloven. Service afspraak gepland voor 16/09.
 
Ik las laatst hier op het forum dat je, indien je een service afspraak gepland hebt, geen updates meer zou krijgen.
Aangezien ik sinds levering midden juli nog geen updates heb gehad (en nog op 20.4.4 zit) begin ik dat stilaan te geloven. Service afspraak gepland voor 16/09.

Dat is niet correct. Ik heb vaak zat updates gehad terwijl er in de app een afspraak is gepland.
 
  • Informative
Reactions: Zorba
Nog meer mensen die met de app geen verbinding kunnen krijgen met de auto? Heb ik sinds vanmorgen.
Blijft op 'Gisteren bijgewerkt' rondscrollen
Auto openen en rijden werkt wel gewoon (dus het sleutel-gedeelte werkt nog).

Teslafi is wel up to date en registreert de ritten dus de auto/API is wel online
Gek genoeg kan je in de app wel auto openen/sluiten, maar er staat nog 'Rijden' terwijl hij echt wel geparkeerd staat. zowel op wifi als op 4G, app al paar keer gekilled, telefoon al gerestart.. Auto gereset. Geen verandering


EDIT: In de app even afmelden en opnieuw inloggen heeft het gefixt.
 
Last edited:
Nog meer mensen die met de app geen verbinding kunnen krijgen met de auto? Heb ik sinds vanmorgen.
Blijft op 'Gisteren bijgewerkt' rondscrollen
Auto openen en rijden werkt wel gewoon (dus het sleutel-gedeelte werkt nog).

Teslafi is wel up to date en registreert de ritten dus de auto/API is wel online
Gek genoeg kan je in de app wel auto openen/sluiten, maar er staat nog 'Rijden' terwijl hij echt wel geparkeerd staat. zowel op wifi als op 4G, app al paar keer gekilled, telefoon al gerestart.. Auto gereset. Geen verandering


EDIT: In de app even afmelden en opnieuw inloggen heeft het gefixt.

Ik had deze morgen hetzelfde probleem.