Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

StoreDot

This site may earn commission on affiliate links.

Keezje

Active Member
Dec 17, 2013
2,468
1,530
Netherlands
EV:
Groundbreaking 5 min charging of your electric vehicle, with a new generation of batteries. More >>

Elders vind ik dat time to market nog drie jaar zou zijn. Hebben we uiteraard wel tevens snelle laadpunten voor nodig, en nog wat andere issues te regelen. Interessant?
 
Last edited:
EV:
Groundbreaking 5 min charging of your electric vehicle, with a new generation of batteries. More >>

Elders vind ik dat time to market nog drie jaar zou zijn. Hebben we uiteraard wel tevens snelle laadpunten voor nodig, en nog wat andere issues te regelen. Interessant?

Ik kom veel reacties tegen die zeer sceptisch zijn. Ik heb ook de neiging om hier heel grote vraagtekens bij te zetten. Zo ben ik heel benieuwd hoe het zit met levensduur batterij, capaciteit en vermogen. Het klinkt te mooi om waar te zijn. Misschien dat levensduur maar 1 jaar is bij snelladen. Zeker wel interessant om meer info over te vinden. Korte video (1min) over werking (voor zover ze daar details over geven):


Nog een filmpje waarin ze laten zien hoe snel een cel kan opladen (erg snel):

Gruendermetropole @Gruendermetro
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: BertXL