Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storingen - Problemen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand al deze error gekregen: "Vehicle hold uitgeschakeld"?

Verder: indien ik dit wil laten checken door een service center kan ik niet deze in Sint-Martens Latem selecteren , waar ik nochtans slechts 10 km vandaan woon (wel Antwerpen, Rotterdam,...).
 
Vorige week donderdag mijn auto opgehaald. Na eerste inspectie leek alles perfect, alleen bleek toen ik thuis kwam dat de parkeersensoren niet werken. Zowel aan de voor- als achterkant. Bij achteruit inparkeren kan ik gelukkig de camera nog gebruiken, maar echt handig is het niet. Ik hoop dat het een los stekkertje of iets dergelijks is en ik snel geholpen kan worden.
 
Vorige week donderdag mijn auto opgehaald. Na eerste inspectie leek alles perfect, alleen bleek toen ik thuis kwam dat de parkeersensoren niet werken. Zowel aan de voor- als achterkant. Bij achteruit inparkeren kan ik gelukkig de camera nog gebruiken, maar echt handig is het niet. Ik hoop dat het een los stekkertje of iets dergelijks is en ik snel geholpen kan worden.
Harde reset al gedaan? (twee stuurknopjes ingedrukt houden en de rempedaal ingedrukt houden totdat het scherm uitgaat)
 
Iemand al deze error gekregen: "Vehicle hold uitgeschakeld"?

Verder: indien ik dit wil laten checken door een service center kan ik niet deze in Sint-Martens Latem selecteren , waar ik nochtans slechts 10 km vandaan woon (wel Antwerpen, Rotterdam,...).

volgens mij is dat normaal, als je een tijdje stilstaat in Hold dat hij het uitzet.
Is gewoon een timer.... Weet niet precies hoelang, maar in ernstige files met lang stilstaan heb ik het al paar keer gehad.
 
Had je dus al mijn symptomen? dat navigatie etc niet werkt? Die SOS ding heb ik al keer eerder gehad, maar nooit dat alle cameras het niet meer deden.
Ja zelfde problemen die je omschreef.

Over het trillende stuur. Heb dit ook overlegd met de leasemaatschappij. Die zeggen wacht even de bandenwissel af (begin december winterbanden) en kijk dan nog eens. Ze kunnen/mogen zelf geen contact opnemen met Tesla om het een en ander te bespoedigen zeggen ze. Moet via de app.
Betreft dus de 19inch sportwielen onder een LR AWD
 
Beste mensen. Vanwege defecte kachel heb ik in een snuggere bui :(geprobeerd een kacheltje aan te sluiten op de 12V outlet in de middenconsole. Nu is (waarschijnlijk) de zekering geklapt hiervan en nu geen 12V meer en hiernaast ook geen spanning op de USB voorin de middenconsole.
Nu heb ik gezocht waar de zekeringen zitten maar kan dat kastje niet vinden. Bij de S zit die voorin maar niet bij de Model 3.
Tesla Model S 12V Port - Fuse Replacement

Wie weet waar ik de zekeringen kan vinden in de MOdel 3?
 
Ik heb nu (november 2019) ongeveer 25.000 km gereden met de Model 3. Ik heb het idee dat het materiaal op het stuur begint te slijten, daar waar ik het altijd vasthoud met mijn rechterhand, rechterduim. Zie onderstaande foto. Het is geen stof, maar kleine witte spikkeltjes, net of het materiaal daar weg slijt. Zijn er anderen die dat ook hebben? Ik ben volgende week op een SC en wil het daar ook maar eens aankaarten, zodat het bekend is.
 

Attachments

  • 20191120_104905.jpg
    20191120_104905.jpg
    329.8 KB · Views: 115
Ik heb nu (november 2019) ongeveer 25.000 km gereden met de Model 3. Ik heb het idee dat het materiaal op het stuur begint te slijten, daar waar ik het altijd vasthoud met mijn rechterhand, rechterduim. Zie onderstaande foto. Het is geen stof, maar kleine witte spikkeltjes, net of het materiaal daar weg slijt. Zijn er anderen die dat ook hebben? Ik ben volgende week op een SC en wil het daar ook maar eens aankaarten, zodat het bekend is.

Met bijna 40k nog nergens last van. Stuur bijna altijd op dezelfde plek beet zonder zichtbare schade. Als je geen scherpe sieraden oid hebt lijkt me dit idd wel even iets om na te vragen bij reeds geplande bezoek aan SC.