BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Power off/uitschakelen ook al gedaan (geloof in service menu, dan 4 minuten stil zitten).Ja softwareupdate en reset... geen effect...
Als dat ook niet werkt service afspraak inschieten met de app.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Power off/uitschakelen ook al gedaan (geloof in service menu, dan 4 minuten stil zitten).Ja softwareupdate en reset... geen effect...
Zit bij jullie ook altijd de laadpoort op het verkeerde moment dicht of vergrendeld? Als ik ergens parkeer om te laden doe ik vanaf het scherm alvast de laadpoort open, dan stap ik uit, deur dicht, ik haal mijn laadkabel uit de frunk, loop naar de laadpoort en vervolgens is die al veel te snel dicht gegaan, en nog vervelender, gaat hij ook niet meer open, ik moet dus of weer in de auto stappen of via de app openen.
View attachment 495203 Afgelopen dagen heen en weer naar Parijs geweest.
Kreeg zowel heen als terug bij de SuC Lille een foutmelding.
Laden lukte wel, maar na wegrijden verscheen BMS_a036_SW (voertuig start mogelijk niet opnieuw, voertuig heeft onderhoud nodig)
Verder geen problemen, kon gewoon doorrijden en na ca 15 minuten verdween de melding weer, maar voelde niet heel comfortabel. De 2e keer volgde ook nog een spontane reset (zwart scherm) tijdens het rijden.
Laden bij andere Suc’s gaf geen foutmeldingen.
M3, softwareversie 2019.40.50.1
Meer mensen ervaring mee?
Yes, gedaan. Geen effect. Wel soepel, kan morgen al terecht!Power off/uitschakelen ook al gedaan (geloof in service menu, dan 4 minuten stil zitten).
Als dat ook niet werkt service afspraak inschieten met de app.
Kilometerstand op 0 betekend onbeperkte garantie? Houden zo! Je kunt hem ook buiten de bijtelling houden want je rijdt geen 500km privé.Afgelopen week (opgehaald en gebracht door leasemaatschappij) mn nieuwe M3 gekregen. Paar schoonheidsfoutjes maar dat overleef ik wel. Heb wel gelijk een Service call ingeschoten want:
- KM stand blijft op 0 staan (leuk, altijd een ‘nieuwe auto’ :-()
- verbruiksoverzichten werken niet
kon na 35 pagina’s hier doorgeakkerd te hebben nog niks vinden, dus maar even zo... iemand die dit probleem ook heeft (en opgelost)? Sec kan ik pas mid februari terecht...
hebben meer mensen last van een "Knal" of een geluid dat lijkt op iets uitdeuken als die an de supercharger staat@? Gebeurt na een minuut of 2, laden doet hij wel gewoon.
Is normaal, maar je kan met een servicebeurt aangeven dat je er last van hebt. Dan kunnen ze ontluchtingsdopjes oid vervangen waardoor je van het geluid af bent.hebben meer mensen last van een "Knal" of een geluid dat lijkt op iets uitdeuken als die an de supercharger staat@? Gebeurt na een minuut of 2, laden doet hij wel gewoon.
Stukje va Google:Hoort erbij is metaal-uitzetten van het pack door warmte.
Vraag me af of iemand hier dezelfde ervaringen heeft gehad?
Bij mij hebben de parkeersensoren (geluid, terwijl geluid van de parkeersensor aan staat) nooit gewerkt (M3 SR+). Op het scherm 1 x gehad dat er proximiteitsindicaties werden weergegeven en daarna ook nooit meer. Sinds gister ook de storing dat ultrasone sensoren niet werken, lane change werkt nooit.
Iemand die een mogelijke oplossing heeft?
Alvast bedankt
(Eerder gepost onder een andere thread, maar deze thread is toepasselijker)
Bij mij werkten ze vanaf dag 1 ook niet. Ik kreeg ook meteen de meldingen van niet werkende ultrasone sensoren. Bij het service center bleek dat ergens een kabelbreuk zat. Nieuwe kabelboom besteld en een week of drie later is deze er in gezet. Sindsdien geen problemen meer gehad.
Waarom?En dat dit probleem niet of nauwelijks voorkomt (lijkt me sterk),
Installatie duurde een uur of twee.Dank voor je reactie, weet je nog ongeveer hoe langs de installatie duurde? Bij mij is het kennelijk ook hoogstwaarschijnlijk dezelfde oorzaak.
Ik heb Sec onlangs ook gebeld om te vragen of ze remote konden checken wat er aan de hand was. Hij kon me niet meer vertellen dan wat de auto al vertelde: geen communicatie tussen de sensoren. En dat dit probleem niet of nauwelijks voorkomt (lijkt me sterk), dus hij kon ook niet een indicatie geven van wat ik kon verwachten.
Installatie duurde een uur of twee.
Het onderzoek tijdens mijn eerste bezoek duurde iets langer, omdat ze toen meteen mijn auto van v9 naar v10 hadden geüpgraded.