You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
antwoord staat in je signature...Mijn S heb ik geen hoger vermogen gezien als 92kW de laatste maanden!
Dit is al enkele tijd zo, in januari bij 8 Superchargers. Nu ritje naar Oostenrijk de heenreis bij 4SuC. Bij allemaal een maximum 92kW vermogen bij het laden
Buiten +- 10 graden, niet gepaired, stal wissel. Geen range mode. Accu warm na minimaal 2 en half uur rijden...
Vroeger was alles overzichtelijk hier. Nu komen die M3-eigenaren je het leven hier zuur maken!
Eh, na 68K km. (incl. 17K vakantie/SUC km.) geen enkele verandering waargenomen: altijd max. 108kW. Januari 2019 wintersport nog uitvoerig getest.antwoord staat in je signature... 90kwh batterij.
Mijn S heb ik geen hoger vermogen gezien als 92kW de laatste maanden!
Eh, na 68K km. (incl. 17K vakantie/SUC km.) geen enkele verandering waargenomen: altijd max. 108kW. Januari 2019 wintersport nog uitvoerig getest.
Nou ik ga mijn 90D badge vervangen door een 90% badge.90D wordt na ongeveer 300 SuC-beurten afgetopt tot 92-93kW om degradatie te voorkomen.
Dat belooft voor m'n 75D dan90D wordt na ongeveer 300 SuC-beurten afgetopt tot 92-93kW om degradatie te voorkomen.
Ik vind dit wel heel vreemd.
Is dit ook officieel door Tesla bevestigd?
Wordt ervoor gewaarschuwd?
Waarom alleen de 90D?
Dat belooft voor m'n 75D dan
Tesla explains why it limits Supercharging speed after high numbers of DC charges
Bij mijn weten is het enkel bij 90 batterijen. Die heeft sowieso al maar ongeveer 80 echt beschikbaar. Degradatie voel je dus direct.
Dan kan ik nog ca. 250 SuC laadsessies vooruit. Ga ik met deze Tesla niet meemaken.90D wordt na ongeveer 300 SuC-beurten afgetopt tot 92-93kW om degradatie te voorkomen.
Wat zijn 5 minuten (aan extra laadtijd) op de eeuwigheid ... (my ol' daddy)Nou ik ga mijn 90D badge vervangen door een 90% badge. 90% van SuC snelheid. Is wel erg triest om van te worden...
82 kWh om precies te zijn. Na 68K km. heb ik daarvan 78-79 kWh over. Degradatie ca. 4,5%, dus keurig in lijn met de voorspelde degradatie.Tesla explains why it limits Supercharging speed after high numbers of DC charges
Bij mijn weten is het enkel bij 90 batterijen. Die heeft sowieso al maar ongeveer 80 echt beschikbaar. Degradatie voel je dus direct.
Ben niet 100% zeker, maar ooit gehoord dat er meer siliconen (?) in verwerkt zitten.In het artikel wordt niet specifiek gesproken over enkel 90 batterijen. Weten we zeker dat het zich alleen daarbij voordoet? En wat maakt maakt deze batterijen anders dan de anderen?
Ben niet 100% zeker, maar ooit gehoord dat er meer siliconen (?) in verwerkt zitten.