Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Nu , (vr 06.04; 14.20) Suc @VdV Machelen
20180406_141859.jpg
 
  • Like
Reactions: CosSinTan
In Lokeren nu lekker stall sharing aan het doen. Wel 36kW, super!

Ik bespeur bij mijzelf altijd een lichte irritatie als ik niet de volle >100kW krijg, zo zonde van mijn tijd.

Staat nu ook vol en wachtende auto’s.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: S-19910
Vrijdag gehoord dat aan Kinepolis een pop up store komt en tegelijk de superchargers zouden moeten operationeel zijn...ik meen begrepen te hebben vanaf 14/04...

Deze ochtend stond ik er te laden en kwamen er op een bepaald moment een 4 tal mensen van Eandis toe.
Het waren geen werkmannen, zagen er eerder controleurs uit. Dus misschien dat er een keuring plaatsvond, al waren er wel nog 2 stalls in opbouw
 
Supercharger opening haven Antwerpen
Novotel Antwerpen Noord
Luithagen-Haven 6
Antwerpen, België
2030
Routebeschrijving
April 16
19:00 - 21:00
Wij nodigen u graag uit voor de officiële opening van onze tiende Belgische Supercharger locatie in België bij het Novotel Antwerpen Noord. Deze nieuwe locatie is één van de bijna 400 Supercharger stations in Europa.

Het volledige programma van de avond is:

Programma:

19:00 – Ontvangst

19:30 – Welkomstwoord Florin Melinte, country manager Tesla BeLux

19:35 – Steven Hameeuw, general manager Novotel Antwerpen

19:40 – Bart de Wever, burgemeester van Antwerpen over mobiliteit van de toekomst

19:55 – Marc van Peel, Schepen voor de Haven van Antwerpen over investeren in duurzame mobiliteit

20:10 – Jeroen van Tilburg, Manager Tesla Charging EMEA over Tesla’s laadinfastructuur

20:20 – Ronny Ruyters, CEO van ACA IT over elektrische mobiliteit

20:30 – Afsluiting en openingshandeling en fotomoment Superchargers
 
Supercharger opening haven Antwerpen
Novotel Antwerpen Noord
Luithagen-Haven 6
Antwerpen, België
2030
Routebeschrijving
April 16
19:00 - 21:00
Wij nodigen u graag uit voor de officiële opening van onze tiende Belgische Supercharger locatie in België bij het Novotel Antwerpen Noord. Deze nieuwe locatie is één van de bijna 400 Supercharger stations in Europa.

Het volledige programma van de avond is:

Programma:

19:00 – Ontvangst

19:30 – Welkomstwoord Florin Melinte, country manager Tesla BeLux

19:35 – Steven Hameeuw, general manager Novotel Antwerpen

19:40 – Bart de Wever, burgemeester van Antwerpen over mobiliteit van de toekomst

19:55 – Marc van Peel, Schepen voor de Haven van Antwerpen over investeren in duurzame mobiliteit

20:10 – Jeroen van Tilburg, Manager Tesla Charging EMEA over Tesla’s laadinfastructuur

20:20 – Ronny Ruyters, CEO van ACA IT over elektrische mobiliteit

20:30 – Afsluiting en openingshandeling en fotomoment Superchargers
ik zal er zijn
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Deze ochtend stond ik er te laden en kwamen er op een bepaald moment een 4 tal mensen van Eandis toe.
Het waren geen werkmannen, zagen er eerder controleurs uit. Dus misschien dat er een keuring plaatsvond, al waren er wel nog 2 stalls in opbouw

Goede avond iedereen,

We hebben nog niet lang onze Tesla S85... kan er mij iemand bevestigen of ik kan laden in Kortrijk? Vanavond vol naar Nieuwpoort vanuit de Kempen. Ginder geen garage om te kunnen laden. We hebben ook nog geen abonnementen voor andere laadpunten. Vrijdag vanuit Nieuwpoort op en neer naar Gullegem. En dan weer naar de Kempen.
Laden in Kortrijk zou dus ideaal zijn.

Bedankt voor de hulp!

Groetjes,
Frank.
 
Goede avond iedereen,

We hebben nog niet lang onze Tesla S85... kan er mij iemand bevestigen of ik kan laden in Kortrijk? Vanavond vol naar Nieuwpoort vanuit de Kempen. Ginder geen garage om te kunnen laden. We hebben ook nog geen abonnementen voor andere laadpunten. Vrijdag vanuit Nieuwpoort op en neer naar Gullegem. En dan weer naar de Kempen.
Laden in Kortrijk zou dus ideaal zijn.

Bedankt voor de hulp!

Groetjes,
Frank.
Op vele plaatsen, ook in Nieuwpoort, kan je via een App laden.
Inschrijven duurt een minuutje. Dan mag geen probleem zijn.

Kortrijk is nog niet de meest betrouwbare. Als je veel geluk heb kan je laden.
Als je pech hebt is hij helemaal afgekoppeld gezien de uitbreiding; of zijn de 2 werkende palen gewoon geiced.

Best een laadpas bestellen.
TheNewMotion is zonder abonnement, enkel verbruik betalen.
Plugsurfing idem.