Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt het dat er prijsverschillen zijn tussen de verschillende SuC's in België?

upload_2019-7-18_11-43-32.png
 
Daarnet mijn eerste SuC test gedaan aan de stalls in Brugge. Wilde niet sneller laden dan 30kW, maar verder ook niet geprobeerd want moest helaas snel weg.
Nog even geluk gehad bij het insteken van de CCS kabel in de stall, de andere stekker viel er zomaar uit en scheelde maar enkele cm of hij viel meteen op mijn gloednieuwe Model 3 :eek:

Stonden 2 Noorse Model S te laden en de eigenaars te picknicken, best gezellig :)
 
Ik voel wel wat voor een actie bij een groot tankstation om de bewustwording hiervoor te vergroten:
- met zoveel mogelijk EV's
- max 10-15 minuten het grootste tankstation in Europa bezetten. EV's parkeren op tankplek en bakkie koffie gaan doen (niet langer, het is geen actie gericht tegen een specifiek merk/bedrijf, vroeg in de ochtend op een rustig moment in het weekend, moet geen tot verwaarloosbare economische schade veroorzaken anders is het geen sympathieke actie).
- pers van te voren inlichten.
- van te voren foto's beschikbaar stellen met Superchargers die ge-iced zijn.
Mooie locatie zijn deze kunnen zijn Foto’s: Shell opent grootste tankstation ter wereld • TTM.nl
 
  • Disagree
Reactions: PaulusdB