Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_4217.jpeg
IMG_4220.jpeg
SuC HIBA
 

Attachments

  • IMG_4222.jpeg
    IMG_4222.jpeg
    692.2 KB · Views: 5
Vergunningsaanvraag en dus de plannen voor Van Der Valk Gent staan online.
24 laadplaatsen openbaar buiten Tesla) en 40 overdekt maar enkel voor Van Der Valk- cliënteel.
Ik neem hier vooral uit mee dat van de valk nog steeds interesse heeft in SuCs. Ik begon te twijfelen aan de positieve impact voor een hotel.
Als men nog slechts een half uur moet laden kan men niet meer blijven eten bijvoorbeeld. Met het verdwijnen van gratis laden sponsort Tesla dat eten ook niet meer.
 
Vergunningsaanvraag en dus de plannen voor Van Der Valk Gent staan online.
24 laadplaatsen openbaar buiten Tesla) en 40 overdekt maar enkel voor Van Der Valk- cliënteel.
Een beetje een vreemde combo, want dat gebouw is niet het gebouw van Van Der Valk, maar ernaast. Zover ik weet is het gebouw ook (nog) geen tankstation.

1717668403256.png
 
Ik neem hier vooral uit mee dat van de valk nog steeds interesse heeft in SuCs. Ik begon te twijfelen aan de positieve impact voor een hotel.
Als men nog slechts een half uur moet laden kan men niet meer blijven eten bijvoorbeeld. Met het verdwijnen van gratis laden sponsort Tesla dat eten ook niet meer.
Er zijn nog altijd plannen voor een grote Van Der Valk in Ham nabij het distributiecentrum van Nike, met een Tesla Supercharger met 48 stalls.


Ondanks beloften heb ik evenwel nog geen activiteit gezien in de lus van de afrit, en een heraanleg van de afrit.

1717668783539.png
 
Een beetje een vreemde combo, want dat gebouw is niet het gebouw van Van Der Valk, maar ernaast. Zover ik weet is het gebouw ook (nog) geen tankstation.

View attachment 1054073
Tankstation is nog te bouwen, is wel al vergund dus staat op de plannen er al bij.
Dit gebouw naast het hotel wordt al gebruikt als parking voor cliënteel denk ik en willen ze dus enkel ook voorzien van 40 laders.

De Tesla superchargers staan in het rood en het roze is de weg van hotel naar extra parking, superchargers naar de baan (inrit supercharger is aan bovenkant tankstation)
IMG_0070.jpeg
 
  • Like
Reactions: Phil V