Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
mandje zit al in de koffer.
20141217_210519.jpg
 
mandje zit al in de koffer.

ik wil nootjes !

- - - Updated - - -

Haha. nenee gewoon tijdsgewijs. Ik heb deze zomer een boomhut gebouwd voor mijn zoontje en zaterdag is het de officiële opening met wat vrienden. En voor dat feestje moet nog wat voorbereid worden. Daarom dat ik het misschien niet haal vrijdag :).

dat gaat niet zomaar... we willen jou bij het feestje.
als de berg niet tot Mozes komt, zal Mozes tot de berg gaan.

Ofwel kom je de SuC Aartselaar inhuldigen ; ofwel komen wij de boomhut inhuldigen !
 
Neen,
Aartselaar doen we morgen (vrijdag 19/12) om 21uur

maandag ga ik waarschijnlijk tegen 11 uur even naar Gent

Aha, dus Gent was verplaatst naar maandag 22 December en niet Aartselaar. Ik dacht dat Aartselaar verplaatst was naar 22 December.

Hoe dan ook, ik wens jullie een zeer plesante bijeenkomst toe. Maak wat foto's van jullie bijeenkomst in Aartselaar.

- - - Updated - - -

Neen,
Aartselaar doen we morgen (vrijdag 19/12) om 21uur

maandag ga ik waarschijnlijk tegen 11 uur even naar Gent

Maar het zal daadwerkelijk ook morgen (vrijdag 19/12) om 21uur zo zijn dat jullie zullen kunnen laden daar in Aartselaar? Ik neem aan dat jullie dat al zeker weten, of is dat nog niet helemaal zeker?
 
Ik zal mij als Goede Huisvader profileren, waken over het behoud van jullie rijbewijzen, en derhalve braaf met ...VIN.
Christian,

Jaren in de verzekeringssector rondhangen sijpelt uiteindelijk via ons priveleven door in al onze peergroepen, waar we saaie - en pretbedervende bijdragen leveren. ;-)
Maar ik ben er zelf al het levendige bewijs van dat een Tesla & de community errond ook weer wat durf en plezier injecteren in onze beroepsmatige dufheid. Een soort supercharging in feite.
Ik kan er vanavond niet bij zijn, neem jij dus de honeurs voor onze sector maar waar. En vergeet ook niet gewoon te verbroederen en te genieten.
 
Aartselaar vrijdag 19 december 21uur
temperatuur 6° (real feel: 0°)
vochtigheid 72%
kans op regen 7%
kans op sneeuw 0%
kans op ijzel 0%
WZW wind met een snelheid van 22km/uur
wolkendek 26%
dauwpunt 2°

Thx Frank (DeBoosere is your middle name ??)

Dit is het weerbericht buiten.


Waar wij gaan zitten, droog dus :

temperatuur 22° (real feel: 19°)
vochtigheid 72% - stijgende tijdens het gezellige samenzijn.
kans op regen 0%
kans op sneeuw 0%
kans op ijzel 0%
lichte wind met een snelheid van 3km/uur
wolkendek 92%
dauwpunt 15° en stijgende.