Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Je zou evt. ook bij elk suc bezoek een krasje in een velg kunnen maken, en zo achteraf aflezen. Heb je ook geen papiertjes meer nodig.:eek:
Maar ja, met 21" gaat dan dan fout op het moment dat je weer in de buurt van een stoeprand komt. Hele berekening naar de mallemoer.:wink:
 
Ik hou dat ook bij op een papiertje. Heb er 31 intussen.

ik ben moderner ingericht dan;
op mijn tel met google drive.
volgnummer /datum/ welke SuC/ waarheen ik op weg was/ km stand bij aankomst/km stand bij vertrek/ netto bij geladen
op een half uur op langer wachten is het een kleinigheid om dat even in te vullen.
mijn eerste SuC beurt was in Oosterhout op 15 september 2014 / 180km bij geladen:wink:

Screenshot_2015-10-28-19-57-37.png
 
Gewoon met een stift streepjes zetten op je 17" scherm. Veel minder gedoe dan telkens die velgen te draaien om een streepje te zetten. :eek:

- - - Updated - - -

ik ben moderner ingericht dan;
op mijn tel met google drive.
volgnummer /datum/ welke SuC/ waarheen ik op weg was/ km stand bij aankomst/km stand bij vertrek/ netto bij geladen
op een half uur op langer wachten is het een kleinigheid om dat even in te vullen.
mijn eerste SuC beurt was in Oosterhout op 15 september 2014 / 180km bij geladen:wink:

Is inderdaad een kleine moeite als je toch moet wachten. Voor gewoon bijladen noteer ik enkel de SuC locatie.
Bij elke range charge neem ik een foto en noteer de gegevens daarna in de tracking sheet zodat we er allemaal iets aan hebben.
 
Je hebt een goed punt, F.
11-11 is dan wel geen nationale feestdag in NL, maar ik moet toch iets doen aan de tweede verjaardag van de Model S. Het kenteken is van 12-11-13 en ik reed er in Tilburg mee weg op woensdag 13-11-13. Dan is woensdag 11-11-15 een mooie dag om even twee jaar terug te kijken met wat gelijkgestemden.
Aansluiten bij de kudde in Oosterhout en daarna zien we wel hoe het loopt.
(zijn we nu met z'n drie-en, of is er al wat meer aanwas?)
11 november...! Gent -Aartselaar -Oosterhout- Urmond- Nivelles-Gent
 
Zo Frank, het 1e jaar kom je nauwelijks bij een SuC en het daarop volgende jaar sta je gemiddeld 2 keer per week bij een SuC!

logisch, ik heb de SuC optie maar in september vorig jaar laten activeren.

Je laadt toch ook nog wel thuis? ;)

De ballans slaat nog steeds over naar de thuis geladen km.

Dit is een nadeel van een 60kw, van zodra je buiten het dorp wil gaan rijden, moet je aan de SuC:wink:
 
Ik laad ook nagenoeg elke dag thuis bij tot 90%.
In totaal heb ik afgelopen jaar zo'n 25 keer aan een SuC geladen, de meeste daarvan tijdens de laatste zomervakantie.
Door dat snelle laden toch zo'n 5km in moeten leveren op een 90% lading!

Wat heb jij aan verlies geleden?
ik ben begonnen aan 285km en tot vorige week zat ik rond 264 a 265km sinds de 7.0 laad ik op 100% 295km