Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
5 jaar en een prof contract getekend bij een top ploeg... en papa besteld onmiddellijk een tesla natuurlijk;)
Je gaat het niet geloven...maar hij heeft reeds een jaar op hoogste niveau gespeeld bij Waasland-Beveren. Toen was hij gescout als hij nog 4j was. Hij is een jaartje mee gemogen met de oudere groep omdat op zijn leeftijd nog geen elite bestond. Daar zijn we Beveren wel heel dankbaar voor. Al denk ik niet dat ze het leuk vinden dat AA Gent daardoor de aandacht heeft gekregen. Maar dat is voetbal.

Een contract is dat wel...maar tot op heden krijg je er nog geen geld voor. En zijn handtekening is niet bindend...maar de onze wel.
Je kan beter gewoon zelf werken voor uw Tesla ipv te wachten tot uw zoon ervoor zorgt. De kans dat je er dan één gaat hebben is toch wel vele malen groter.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Bij Franse SuC's heb ik nog geen code gezien tot hier toe, wel altijd aanbellen en dan doen ze de poort open. (Voor de SuC's richting de provence)

Trouwens ze hebben mooie stats van alle SuC's en gemiddelde laadtijden... Mogelijk in de toekomst doen ze er iets mee...
 
Bij Franse SuC's heb ik nog geen code gezien tot hier toe, wel altijd aanbellen en dan doen ze de poort open. (Voor de SuC's richting de provence)

Trouwens ze hebben mooie stats van alle SuC's en gemiddelde laadtijden... Mogelijk in de toekomst doen ze er iets mee...

Zou leuk zijn als de "info" openbaar wordt en je je eigen "favoriete" superchargers kan bekijken voordat je er naar toe rijd...
 
Niemand problemen met de 'lijn'? Aan de SUC : een koffietje met een koekje of pralien, ginder een hamburger, bij de volgende een ganse menu, enz?
Maw. Hoe gaat mijn gewicht evolueren, ik ben al een redelijke Bourgondiër met mijn ICE, als ik een Tesla bestel ? ;-)

Ha, daar zit mijn probleem.!
Ik ben al maanden aan het worstelen om onder die 100kilo te blijven. (ondertussen iets van 140 SuC beurten)
 
  • Funny
Reactions: davandy and HWS
Ha, daar zit mijn probleem.!
Ik ben al maanden aan het worstelen om onder die 100kilo te blijven. (ondertussen iets van 140 SuC beurten)

Met de aanschaf van een Tesla zijn we "als een kat op het spek gebonden"! o_O

Deze Nederlands uitdrukking betekent "iemand zo sterk in de verleiding brengen dat hij die niet kan weerstaan. Het gevolg is meestal dat hij iets slechts of ongewensts doet". Zo'n Tesla is eigenlijk op alle fronten fout voor ons. Voorheen ging ik met mooi weer nog wel eens met de fiets van huis naar het werk. Ik heb die verleiding de afgelopen week nog niet gehad. En als ik inderdaad bij een SuC staat, loop ik ook toch al snel even naar binnen om wat te eten of te drinken. Dus we bewegen minder, en eten meer! Dat er in Amerika nog niet niemand is geweest die Tesla heeft aangeklaagd, omdat het een "ongezonde" automobiel is die allerlei hart- en vaatziektes kan veroorzaken! :D
 
  • Like
Reactions: Xfrank