Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
We kunnen wel met z'n allen stickers gaan plakken.... Doet ie t nooooit meer denk ik:D

000069-PEGADINHA_-.png
 
  • Funny
Reactions: PasVol
Nee, want politie takelt niet op privéterrein
Leuk filmpje met op het einde als dieptepunt een Tesla die parkeert en niet laadt.
Het enige dat m.i. helpt: politie die actief controleert en boetes uitdeelt. Is dus helaas geen oplossing bij Zavethem.
Ik heb het hier op het forum al eens geschreven: in 2015 was ik regelmatig in Almelo en daar deelden de parkeerwachters direct boetes uit bij ICE parkeren op een laadplek. Gevolg: je was daar (Sesastraat) vrijwel altijd zeker van een laadplek, zelfs als er op donderdag markt was in de nabijheid en de parkeerplaatsen er verder bomvol stonden.
De eerste keer dat ik er de Tesla parkeerde kwam een bewoner uit de straat snel naar mij toe: "Meneer pas op hoor, die plek is alleen voor elektrische auto's. Er wordt hier héél streng gecontroleerd." :):):)
 
Gevolg: je was daar (Sesamstraat) vrijwel altijd zeker van een laadplek, zelfs als er op donderdag markt was in de nabijheid en de parkeerplaatsen er verder bomvol stonden.
De eerste keer dat ik er de Tesla parkeerde kwam een bewoner uit de straat snel naar mij toe: "Meneer pas op hoor, die plek is alleen voor elektrische auto's. Er wordt hier héél streng gecontroleerd." :):):)
En wie was dat, Pino? :p
 
Hier gaan we weer Zaventem suc
Tesla's eigen schuld/communicatieprobleem. Heb het eerder in dit draadje al eens afgehaald : in Zaventem hebben ze bij twee van de laadplekken een "P" bord gezet, met de verduidelijking "Not a Tesla? Please use the P-signed stalls for a limited time". Dat is letterlijk uitnodigen tot het ICE-en van een SuC-stall!

En behalve de hoteleigenaar zelf kan niemand opvolgen of die, andere, "40-minuten-regel", gerespecteerd wordt.

TIMG_1015.jpg