Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn dochter laadde daar vanmorgen ook.
Ook alleen.
Slechts 359 km/u
Het energie verbruik bij deze wind is aamerkelijk hoger.
Normaal halen we Bilthoven - Brussel vv
Nu was de batterij in Antwerpen al half leeg

Nou ja, het is dan ook pal op de storm. Ik denk dat we het het best kunnen vergelijken met fietsen. Tegenwind kost enorm veel meer energie maar je moet ook een keer terug gaan en dan haal je wel weer wat in. In ieder geval weer een argument voor een goede SuC-dichtheid.
 
Update SuC Nivilles

vandaag was ORES (Waalse Distributienetbeheerder) er de aansluitingskabel aan het aansluiten aan de hoogspanningscabine.
Wanneer de cabine onder spanning gezet zou worden wisten ze niet...

We zullen nog wat geduld moeten hebben ...en het is nodig, stond daar vandaag (alleen) te laden aan amper 25 kW :-(
 
Net toegekomen in Nivilles...'en ik was al blij....de hoezen waren verwijderd op de SuC's....
tegelijk toegekomen met een Waalse Tesla rijder, natuurlijk direct aangekoppeld voor te laden...
Komen er ineens 4 arbeiders toegelopen....monsieur....monsieur....ze zijn nog niet aangesloten....
Ze waren wel hard aan het werk....
mss straks wat foto's...
volgens hun pas tegen het einde van de maand operationeel...hmmmm...geduld is een mooie deugd...
 
Enkele update foto's van de werken te Nivilles...
Merk op dat ze zelfs de moeite doen om een "padje" aan te leggen voor naar het hotel te kunnen..

20150116_134215.jpg
20150116_134218.jpg
20150116_134229.jpg
 
woensdag eens op verkenning geweest in omgeving SuC Aartselaar.
Van SuC /SeC Aartselaar naar de mc Donalds is ongeveer 7min stappen.
Hier is ook een Wok Chinees, en een Colmar restaurant.
op 3min stappen ben je aan een (vettig) frietkot.:wink:

Die wok Chinees staat op instorten, het dak lekt de luiken hangen aan 1 scharnier. Ik vraag me af of die nog wel open is.
 
Is SuC Aatselaar nu 24/7 beschikbaar? Kan het zo snel niet terug vinden in dit draadje. Op de heenweg naar Brussel afgelopen week stond er een hek voor bij het SeC. Is deze ook op zondag geopend? Is wel fijn om op de terugrit weer wat sap bij te hebben.