Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ook de bar van Campanile was vanmiddag dicht...kweet niet of dat door de 24ste is danwel dat het de gewoonte is...
iemand die een franchise-concept start met een frietkot/broodjeskar/koffiekar op alle SuC-plaatsen....die is binnen....
Anyone ? :-D
 
Eigenlijk is hier in bij de SuC Aartselaar alles aanwezig voor een lekker kopje koffie....helaas is er geen aparte ingang voor 's nachts...
Ik zit hier nu omdat ik na 13 maanden een nieuwe 12V batterij moet krijgen....
Gisteren de foutmelding gekregen...vanmorgen gebeld met SC Aartselaar en ik mocht direct komen....een uurtje werk naar het schijnt...
 
Eigenlijk is hier in bij de SuC Aartselaar alles aanwezig voor een lekker kopje koffie....helaas is er geen aparte ingang voor 's nachts...
Ik zit hier nu omdat ik na 13 maanden een nieuwe 12V batterij moet krijgen....
Gisteren de foutmelding gekregen...vanmorgen gebeld met SC Aartselaar en ik mocht direct komen....een uurtje werk naar het schijnt...

Ze zijn een soort van 24/7 concept aan het uitwerken voor koffie en toilet in aartselaar. Maar weet nog niet hoe dit er praktisch uit zal zien.
 
Eigenlijk is hier in bij de SuC Aartselaar alles aanwezig voor een lekker kopje koffie....helaas is er geen aparte ingang voor 's nachts...
Ik zit hier nu omdat ik na 13 maanden een nieuwe 12V batterij moet krijgen....
Gisteren de foutmelding gekregen...vanmorgen gebeld met SC Aartselaar en ik mocht direct komen....een uurtje werk naar het schijnt...

Ik heb vandaag ook zo een melding gekregen. ik heb dan maar naar het 0800 nummer gebeld, en ik zou er zo nog een maand me mogen rondrijden.
 
Ik heb vandaag ook zo een melding gekregen. ik heb dan maar naar het 0800 nummer gebeld, en ik zou er zo nog een maand me mogen rondrijden.

Ik had de melding gisteren (zondag) gekregen. Ik had hier wel al gelezen dat (soms) de wagen zomaar ineens zou kunnen stilvallen...dat zag ik niet zitten dus vandaag, maandagmorgen, direct gebeld met SC Aartselaar. Die vroeg direct of ik één van de dagen in de buurt was of zelfs vandaag, dus ben ik vandaag nog afgezakt naar Aartselaar.
Een klein uurtje later was alles geregeld, nieuwe batterij, update software eveneens, waardoor ik de chargepoort nu kan openen met de FOB, zéér gemakkelijk...

Dus niets dan lof, ze hebben hun taart verdient vandaag :)
 
Ik sta nu te laden in Aartselaar en blijk WiFi te hebben, ik denk dat men bij alle SeC de zelfde router naam en pasword gebruik. Ik heb in Den Haag namelijk een pasword ingegeven.

Klopt, allemaal hebben ze dezelfde. Ik was in SeC Parijs geweest, en daar password ingevuld en vervolgens ging hij automatisch verbinden (met succes) in Aix en Provence en Den Haag
 
daarnet stond ik in Aartselaar met 2 saaie pieten naast mij die niet eens opzij wilde kijken. Ik ben dan maar een wandelingetje gaan maken. Toeval of niet, maar toen ik het hek passeerde om buiten te gaan ging er een sirene af. Ik dacht eerst dat het mijn auto was, maar het was het alarm bij tesla dat af ging. het heeft daar ongeveer 20 minuten staan loeien en is dan vanzelf gestopt (batterij plat?)

de twee saaie pieten reden dan weg en op het einde kwam er een maagd naast me staan. Het was iemand die op 30/12 zijn auto had afgehaald en deze in zijn garage had geplaatst om op vakantie te vertrekken. Nu was hij net terug en deed zijn allereerste ritje met de ganse familie inclusief een demo aan de SuC. Hij wist niet echt van het bestaan van het forum.
 
De groep Anonieme Onwetende Onverschilligen zal alleen maar groter worden. Zij die een MS kopen omdat het trendy is, omdat het chique staat, maar alleszins niet uit pure interesse of overtuiging. Zij die hun MS na zes maanden toch maar weer inruilen voor een Duitse oliestoker omdat je er net iets verder mee kan en omdat het hippe er voor hen af is...
 
Niks aan de hand.

Met hun deels afgeschreven afdankertje kan een ander weer hééél gelukkig worden...
Je haalt me de woorden uit de mond. Hoe meer er op de weg komen, hoe beter, ongeacht door wie ze gekocht worden.

Misschien is het een idee om een niet al te opvallende TMC sticker te ontwerpen zodat je straks weet met wie je veilig een praatje kunt maken bij de SuC? :-D
 
Je haalt me de woorden uit de mond. Hoe meer er op de weg komen, hoe beter, ongeacht door wie ze gekocht worden.

Misschien is het een idee om een niet al te opvallende TMC sticker te ontwerpen zodat je straks weet met wie je veilig een praatje kunt maken bij de SuC? :-D
Goed idee. De eerder door XFrank ontworpen Tesla sticker is achtergebleven op mijn BMW (daar rijdt mijn schoonvader nu mee rond).
 
Je haalt me de woorden uit de mond. Hoe meer er op de weg komen, hoe beter, ongeacht door wie ze gekocht worden.

Misschien is het een idee om een niet al te opvallende TMC sticker te ontwerpen zodat je straks weet met wie je veilig een praatje kunt maken bij de SuC? :-D

-1 Sticker. it ruins the car
+1 Plastic frame voor kenteken/nummerplaat met daar kleine ref/tekst op.
 
Misschien is het een idee om een niet al te opvallende TMC sticker te ontwerpen zodat je straks weet met wie je veilig een praatje kunt maken bij de SuC? :-D[/QUOTE]

Het ontwerp staat links bovenaan in de hoek, misschien uit te voeren in enkele kleurvarianten (rood, zilver, zwart, ...)? :wink: