Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Heel even Luxemburg inlijven...
Heeft er iemand al iets gehoord of gezien voor een SuC in Luxemburg?
Vorige week gaan skiën en Aartselaar - Metz is toch echt krap...

Ik vind dit ook een van de grootste aandachtspunten voor onze regio.
Er staat een Tesla Store op het programma in het centrum van Luxemburg.
Misschien dat ze daar ook ruimte maken voor een SuC maar het centrum is daar eigenlijk niet de ideale plaats voor.
De kruising tussen de E411 en E25 in de buurt van Neufchâteau is waarschijnlijk de meest strategische plaats.

Nu is er wel de (gratis) optie Ikea Arlon, net voor de grens en direct aan de E411.
Maar ik geloof dat het maar 11kW is. Kan iemand dit bevestigen of weerleggen?
 
Ik vind dit ook een van de grootste aandachtspunten voor onze regio.
Er staat een Tesla Store op het programma in het centrum van Luxemburg.
Misschien dat ze daar ook ruimte maken voor een SuC maar het centrum is daar eigenlijk niet de ideale plaats voor.
De kruising tussen de E411 en E25 in de buurt van Neufchâteau is waarschijnlijk de meest strategische plaats.

Nu is er wel de (gratis) optie Ikea Arlon, net voor de grens en direct aan de E411.
Maar ik geloof dat het maar 11kW is. Kan iemand dit bevestigen of weerleggen?

Voor mij Route d'Arlon net uit het centrum, ofwel op het industrieterrein aan Hamm (da's bij de luchthaven).
en waar zou de store zelf komen? is daar al iets over geweten? in het centrum centrum, of eerder op de Kirchberg?
 
Voor mij Route d'Arlon net uit het centrum, ofwel op het industrieterrein aan Hamm (da's bij de luchthaven).
en waar zou de store zelf komen? is daar al iets over geweten? in het centrum centrum, of eerder op de Kirchberg?

Bij mij ook Route d'Arlon. We huren een kantoor daar in een gebouw met meerdere bedrijven op het nummer 204.
Of het grijze icoon dat er nu staat op de kaart van Tesla de echte plaats is van de toekomstige Store weet ik niet.
Vind ons | Tesla Motors
Even heen en weer naar de supercharger bij Metz rijden lijkt me ook geen werkbare oplossing.
 
Bij mij ook Route d'Arlon. We huren een kantoor daar in een gebouw met meerdere bedrijven op het nummer 204.
Of het grijze icoon dat er nu staat op de kaart van Tesla de echte plaats is van de toekomstige Store weet ik niet.
Vind ons | Tesla Motors
Even heen en weer naar de supercharger bij Metz rijden lijkt me ook geen werkbare oplossing.

hehe, not quite. heb dat ff via Google Streetview geverifieerd en het is een residentiele buurt tot en met.