Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren nog maar eens langs VdV Nootdorp gereden. Een deel van de parkeerplaats is afgezet, er staat een bouwkeet van 2 verdiepingen. Ik denk dat het hotel uitgebreid gaat worden ipv dat er een SuC komt.
Ja, dat is bekend, wordt een flinke toren. Avondschaduw op Zoetermeer zelfs. Denk dat de SuC dus gewoon komt waar ik steeds heb voorgesteld: Google Maps ;)
 
  • Like
Reactions: sweep
Is het nieuws hier wel terecht gekomen?

Nieuwe Tesla Superchargers komen in Leiden, Breukelen, Gorinchem, Venlo, Klazienaveen, Winschoten en Breda.
 

Attachments

  • IMG_0035.JPG
    IMG_0035.JPG
    355.2 KB · Views: 87
Ik ben net nog even wezen kijken bij vd Valk in Venlo, maar nog niets te zien daar.

Daarvoor had ik nog een afspraak bij vd Valk in Cuijk, daar hangen wel twee Destination Chargers, maar ook niets te zien voor een SuperCharger.
 
ik kom er elke dag langs... overigens zouden ze wat moeten doen aan de gribus bij Oosterhout, het is daar ronduit onveilig met petjes types in cafe-racertjes, drugsdeals en af en toe wegracende P-tesla's :)

Het wordt daar mooi verbouwd maar na bezoekje van de lokale hangjeugd ligt er overal uit de auto gekiepte MacDonalds troep. Kan er geen hek rond die charger met een boom?

Heb uit betrouwbare bron dat in Emmeloord ook een SuC komt.
 
ik kom er elke dag langs... overigens zouden ze wat moeten doen aan de gribus bij Oosterhout, het is daar ronduit onveilig met petjes types in cafe-racertjes, drugsdeals en af en toe wegracende P-tesla's :)

Het wordt daar mooi verbouwd maar na bezoekje van de lokale hangjeugd ligt er overal uit de auto gekiepte MacDonalds troep. Kan er geen hek rond die charger met een boom?

Heb uit betrouwbare bron dat in Emmeloord ook een SuC komt.
Emmeloord is als een genoemd vanuit een betrouwbare bron. Oosterhout is idd net de Bijlmer........
 
  • Disagree
Reactions: redevries