GPMX
Member
Weet iemand al of er in Naarden nog wat gebeurd?
Ja, helemaal niets..
Nog steeds wachten op de stalls.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand al of er in Naarden nog wat gebeurd?
Dream on...Had ik nu ergens gelezen dat SC Delft open is of was dit in mijn dromen?
WTF? Zo dat is mooi kut.. wist niet eens dat dit een beperking is van de 90D..wat een slecht verhaal.
Eh 10.000 kWh - hoe kan je zien hoeveel je tot nu toe geladen hebt? Gelukkig voor mij een gegandeerde restwaarde maar toch denk ik niet dat de 90D het dan zo goed zal doen als 2e hands..
Als je Free Charging heb, zie je niks in je account staan.In je Tesla account heb je toch een compleet overzicht van al je Supercharger sessies?
Ja en nee,...de 90D is de "slechste" accu in de range van batterijen bij Tesla. Na 10.000 kWh laden wordt de maximum snelheid gelimiteerd naar 90-95 kW en that's it....zelf ook last van en is dus een error by design...dus als je nog niet veel hebt geladen dan zal hij wel wat sneller zijn, maar daarna is het afgelopen vanwege de limitatie.
Andere accu's gaan wel sneller profiteren hiervan, alhoewel het meestal maar +/- 2 minuten is per sessie. Zie link hieronder
Faster Tesla Supercharging - How does it actually perform?
Is Emmeloord gesloten? Had ik toch echt ff nodig
Ik las gister op facebook dat 4 stalls kapot waren. Misschien tijdelijk volledig uit ivm. herstel?
Serieus? Sorry hoor maar dit soort stemmingmakerij slaat echt nergens op. Naarden nog niet open, een keer dat een SuC storing heeft... en dan is alles van Tesla maar 1 grote teleurstelling?Altijd 1 grote teleurstelling bij Tesla! Waar blijven die oplaad punten bij Naarden
Denk niet dat we voor Q4 en V3 in Europa gaan zienZou Naarden wat langer duren zodat ze meteen naar v3 kunnen gaan?
Is niet echt voor dit draadje, maar wel een belangrijk onderwerp. Even verplaatsen naar het bereik/accu draadje denk ik want ik ben van mening dat onderstaand erg verontrustend is. Je koopt een Model S 6 jaar geleden met 8 jaar garantie op o.a. je accu. Nu gaat Tesla de range enorm beperken in sommige gevallen om verdere accu degradatie te voorkomen. Je hebt met een Classic 85(P+) al de meest onzuinige variant (denk 275 km max bereik bij gemixed gebruik) en dus minste echte kilometers en nu gaan ze dus om te voorkomen dat ze garantie moeten geven je nog verder in je bereik beperken. Dat is toch de omgekeerde wereld? Zo kan ik ook garantie geven.... dat ze geen of weinig 85 accu pakketen meer hebben lijkt mij de reden van de update...Nee, ik las echt af bij 99%. Had wat tijd over aan de SuC vanwege een langdurige stroomstoring thuis, dus dacht maar eens een volle lading te nemen. Ongerust vanwege de berichten die ik over verminderde capaciteit las.
Bjorn Nyland heeft hier onderzoek naar gedaan:Mijn oude 75 uit 2017 had dit ook, ook gelimiteerd. Ik denk dat dit bij de 350v accu's is, nog nooit een echte rede gezien. Hopelijk niet bij de Model 3.
Als je Free Charging heb, zie je niks in je account staan.
Altijd 1 grote teleurstelling bij Tesla! Waar blijven die oplaad punten bij Naarden
Gezien de beursgang van FastNed wordt het laden aan één hunner palen binnenkort een stuk duurder.Hoezo...? Ik kon toch laden? Is voor het eerst dat dit gebeurt, en anders is er altijd nog wel ergens een Fastnedje te vinden.