Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Technische Issues/eigenaardigheden aan/van dit Forum

This site may earn commission on affiliate links.
Wil er hier even aan toevoegen dat Malwarebytes GEEN antivirus applicatie is, dit dient ter aanvulling van een AV app ;-)
(bij mij draait het naast het gratis te verkrijgen 'Windows Security Essentials' AV, ok misschien niet HET beste AV op de markt maar met deze combi in jaren geen virussen meer gehad)
Cloud based services is dezerdaags HOT, maar het staat er toch los van dat de verbindende clients (laptops/pc) wel nog steeds van een AV moeten voorzien worden.
Firebird: al eens van "Shell Shock" (Bash Exploit) gehoord? indien niet, best een googelen en kijken hoe je het gat op uw MAC dicht krijgt ;-)

Volgen wiki is malware een verzamelnaam voor kwaadaardige/schadelijke software waaronder Trojans, adware, bootsector virus, computer virus en nog veel meer. Lijkt mij dus juist een algehele oplossing. En ik geloof niet zo in cloud diensten om je hele bedrijfsinformatie online te kwakken.

En aangaande dit topic, dat JavaScript zit dus in de advertenties. Een soort van hele lange Chinese tekst zit het in.
 
Ik krijg sinds ruim een week deze Japanse of chinese advertenties!!


teslaforum.jpg
 
Vraagje over forum; ik heb mij op diverse draadjes geabonneerd ("Watch Thread" & "and receive email notifications"). Nu krijg ik alleen een mailtje bij het eerste nieuwe bericht sinds ik het draadje gelezen heb.
Weet iemand of het mogelijk is om voor een mailtje te ontvangen voor ieder nieuw bericht per draadje? (op andere fora vaak wel mogelijk)


nb. gebruik dit zeer oude draadje omdat ik geen ander draadje kon vinden.