Ik vind het allemaal een apart verhaal... Buiten dat je niet rechtstreeks naar het Service Center kan bellen, en dat je nu wel zelf afspraken via de app kan boeken en chatten via de site, is er naar mijn gevoel niets veranderd qua service. Zelfs de keren dat ik naar het algemene nummer heb gebeld, had ik altijd binnen de 5 minuten iemand aan de lijn. Pechhulp of hulp bij problemen bij de supercharger zelfs binnen de 2 minuten. Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 10 minuten, toen ik inderdaad naar mijn lokale Service Center belde, en dat kan ik ook begrijpen want daar zat toen maar 1 iemand de telefoon op te nemen...
En nee ik ben geen familie van Musk, en wordt zelfs niet door Tesla of een van de andere Musk bedrijven betaald.
En ja, een Kia e-Nero zal wel een knappe auto zijn, net zoals een Nokia leuke smartphones had. Maar geen spek voor mijn bek. Zelf moeten rijden en een dashboard vol knoppen en pixels die je individueel kan tellen op het display, we zijn 2019, ben je gek?
De BMW- en Audidealers waar jullie gingen hoor ik wel graag, want in België is het allemaal wachttijden van +4 weken om een onderhoud te krijgen, en je moet elke 30000km op onderhoud met zo een ding.
En nee ik ben geen familie van Musk, en wordt zelfs niet door Tesla of een van de andere Musk bedrijven betaald.
En ja, een Kia e-Nero zal wel een knappe auto zijn, net zoals een Nokia leuke smartphones had. Maar geen spek voor mijn bek. Zelf moeten rijden en een dashboard vol knoppen en pixels die je individueel kan tellen op het display, we zijn 2019, ben je gek?
De BMW- en Audidealers waar jullie gingen hoor ik wel graag, want in België is het allemaal wachttijden van +4 weken om een onderhoud te krijgen, en je moet elke 30000km op onderhoud met zo een ding.