Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Telekom Ladestrom - new kid in town

This site may earn commission on affiliate links.
BEVORZUGTE
  • Allego
  • Fastned*
  • Innogy
  • Ionity
  • ComfortCharge
  • ChargeCloud
  • Bosch
  • Digital Energy Solutions (DES)
  • LastMileSolutions
  • Stadtwerke Lindau
  • Enio
  • EVH
  • ...
Mooie lijst met Allego, LastMileSolutions (Ecotap), Fastned. Wel de vraag of Nederland er ook onder valt.

Totnutoe zie ik de Nederlandse transacties sowieso niet gefactureerd. Ik gooi de kaart dus zeker nog niet weg.

Ik kreeg met de pas ook gewoon stroom uit de Nuon paal.

Inderdaad hiervoor nog geen factuur gezien.
 
(nog) geen factuur ontvangen hier.
Wel een overzichtje in de app met laadsessies tot 1-3-2019
Mail met prijswijzigingen ook ontvangen.

Screenshot_20190322-070309.png
 
Gisteren bij de A12 bij de Meern snelgeladen (350kW) met de Allego lader daar met deze pas, ik denk dat ik iets van 1.- per kw heb betaald kwam ik thuis achter. Oppassen dus met deze lader. Ik kwam aan met 40% en heb geladen tot 80% en was net over de 30 euro kwijt. Ik dacht dat Allego een partner was waar je goedkoper kon laden met deze pas. Blijkbaar geld dat niet voor de snellader.
 
Gisteren bij de A12 bij de Meern snelgeladen (350kW) met de Allego lader daar met deze pas, ik denk dat ik iets van 1.- per kw heb betaald kwam ik thuis achter. Oppassen dus met deze lader. Ik kwam aan met 40% en heb geladen tot 80% en was net over de 30 euro kwijt. Ik dacht dat Allego een partner was waar je goedkoper kon laden met deze pas. Blijkbaar geld dat niet voor de snellader.

Sowieso een duur punt blijkbaar, 79,3ct/kWh vlgns Chargemap

Allego.deMeern.jpg
 
Last edited:
Gisteren bij de A12 bij de Meern snelgeladen (350kW) met de Allego lader daar met deze pas, ik denk dat ik iets van 1.- per kw heb betaald kwam ik thuis achter. Oppassen dus met deze lader. Ik kwam aan met 40% en heb geladen tot 80% en was net over de 30 euro kwijt. Ik dacht dat Allego een partner was waar je goedkoper kon laden met deze pas. Blijkbaar geld dat niet voor de snellader.

Koopje

Ergens in oude factuur krijg ik dit gepresteerd...
Aantal. 8.28 kWh
Betaald; 30.00
(Was enige tijd terug in 2016. ook A12 Meern, maar dan de plek van snellader gestaan maar niet snel geladen.. de trage lader geladen )
Overigens was dit met pasje the new motion

Ja dat voel ik me opgelicht

Punt was alleen dat ik op een snellader plek stond, toen kon ik nog niet CCS laden en de enige optie was AC laden