Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app werkt niet iPhone

This site may earn commission on affiliate links.
Zelfde probleem hier.

Kan de verwarming niet bedienen, zie niet waar de auto is, en de data is niet correct.

Reset in de auto, app dicht en terug open… helpen niet.
Ik kan zelfs via de app geen servicerequest in schieten.
Bizar.…

IMG_0113.png


IMG_0112.png
 
App herstarten. Telefoon herstarten. Check of je telefoon internet-verbinding heeft.

Wat ook kan is dat de servers aan Tesla kant uit liggen, maar da's momenteel niet het geval lijkt het me.

En wat ook kan is dat je auto zelf geen internet-verbinding heeft omdat de wifi geen internet-verbinding heeft, of de auto zo diep in een parkeergarage staat zodat er ook geen 3G/4G ontvangst is.
 
App herstarten. Telefoon herstarten. Check of je telefoon internet-verbinding heeft.

Wat ook kan is dat de servers aan Tesla kant uit liggen, maar da's momenteel niet het geval lijkt het me.

En wat ook kan is dat je auto zelf geen internet-verbinding heeft omdat de wifi geen internet-verbinding heeft, of de auto zo diep in een parkeergarage staat zodat er ook geen 3G/4G ontvangst is.
Allemaal al gedaan….
Auto staat op de oprit, en hangt aan dezelfde wifi als de ipad waarmee ik dit bericht stuur.

Ook mijn internetrouter heb ik al herstart.
 
Zelfde probleem hier.

Kan de verwarming niet bedienen, zie niet waar de auto is, en de data is niet correct.

Reset in de auto, app dicht en terug open… helpen niet.
Ik kan zelfs via de app geen servicerequest in schieten.
Bizar.…

View attachment 996327

View attachment 996326
Ik heb ook een tijd last gehad dat climate control niet altijd was te bedienen en ook het plannen lukte niet altijd.Sinds de laatste update van de auto lijkt het weer goed te gaan….
 
  • Like
Reactions: Beire
Allemaal al gedaan….
Auto staat op de oprit, en hangt aan dezelfde wifi als de ipad waarmee ik dit bericht stuur.

Ook mijn internetrouter heb ik al herstart.

Een slechte wifi verbinding wil ook nog wel eens een oorzaak zijn. Daardoor geen 3G/4G maar ook geen stabiele basis voor bediening. Ik had op een locatie met wat minder goed bereik de auto andersom geparkeerd (wifi antenne in zijspiegel maakt in dat geval net het verschil tussen wel/geen wifi met voldoende bandbreedte)

Werkt alles wel naar behoren als je 300 meter verder parkeert in de open lucht? (lees: op 3G/4G)
 
Een slechte wifi verbinding wil ook nog wel eens een oorzaak zijn. Daardoor geen 3G/4G maar ook geen stabiele basis voor bediening. Ik had op een locatie met wat minder goed bereik de auto andersom geparkeerd (wifi antenne in zijspiegel maakt in dat geval net het verschil tussen wel/geen wifi met voldoende bandbreedte)

Werkt alles wel naar behoren als je 300 meter verder parkeert in de open lucht? (lees: op 3G/4G)
Dat gaan we morgen eens proberen, maar de auto staat op zijn gebruikelijke plaats, waar die anders ook staat.

Nu ben ik daarstraks in de auto gaan zitten, en heb wifi uit geschakeld. Maar ook dan kon ik in de app de auto niet zien, of er een bestemming naar sturen.