Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

tesla Club Belgium New Years Party 31 januari 2015

This site may earn commission on affiliate links.
Ja je weet t nog niet Paul, we hebben jou gisteren unaniem verkozen tot voorzitter van de op te richten Tesla Club Nederland...

Hendrik, je neus op je foto lijkt iets langer te zijn geworden? :wink:
Maar wel een goed idee!

- - - Updated - - -

Zal ik alvast een inschrijfformulier maken voor nieuwe leden, voorzitter?

Kijk, en een secretaris meldt zich ook al!
 
Dat heb je nu eenmaal met die Romeinse orgieën... veel gepassioneerde mannen, al die toys 4 boys, mooie vrouwen en drank en eten in overvloed. Bedankt aan alle organisatoren van dit evenement. Heeft iemand een idee waar ik de factuur van mijn hemd moet binnen geven?

Is er iemand die wormen heeft?:biggrin:

Ja, die worm vond ik echt wel de max. Ik had hem de hele tijd in het oog en heb hem uiteindelijk voor het laatst gelaten, na het bloempotje. Mij hebben ze altijd geleerd dat je alles wat op je bord ligt mag opeten... :scared:
 
Voor zij die niet meer kunnen volgen met al die bloempotten en wormen en gisteren niet aanwezig waren, bij deze een foto van het dessert met bijbehorende potgrond en bloem :p

IMG_0402.JPG




Ja, die worm vond ik echt wel de max. Ik had hem de hele tijd in het oog en heb hem uiteindelijk voor het laatst gelaten, na het bloempotje. Mij hebben ze altijd geleerd dat je alles wat op je bord ligt mag opeten... :scared: