Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla eindelijk ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla rijders,

Eindelijk donderdag 10 oktober j.l. De Tesla MS in ontvangst mogen nemen na een besteldatum van 3 mei en diverse vertragingen.

Kan iemand me tips verstrekken wat handig is om allemaal in de auto aanwezig te hebben (verlengsnoer enz).

Zijn er nog sites (naast die uit USA) waar je direct accessoires kunt kopen?

PS De auto is tot heden super !!!:smile:
 
Ton;783044 Eindelijk donderdag 10 oktober j.l. De Tesla MS in ontvangst mogen nemen ...Kan iemand me tips verstrekken wat handig is om allemaal in de auto aanwezig te hebben (verlengsnoer enz). [/QUOTE said:
Door de opwinding nav. je eigen belevering, heb je misschien de fuzz over autopilot gemist. Wellicht zijn bij jou de voorzieningen hiervoor nog niet ingebouwd, waardoor ik alvast deze handige tip aanbeveel : 1 actieve chauffeur.
 
Hallo Ton,

gefeliciteerd met je aanwinst en welkom op het forum.

echt nodig heb je niet zo heel veel. Een verlengsnoer zou ik alleen tijdens vakanties overwegen.

wel heb je een laadkabel ( ik heb 6 meter) en een laadpas nodig.

handig is
* usb-om-de-hoek-adapter
* keyfob hoesjes
* schoonmaakpad voor je scherm
(voor het bovenstaande kijk op Welcome | Aftermarket Accessories for Tesla Model S)

een zaklamp kan ook van pas komen als je iets in het donker uit de trunk of frunk wilt halen ( als hobby project kun je ook de verlichting aanpassen, heb ik ook gedaan voor de trunk)

om niet enkel geld uit te geven is flitsmeiste een goede aanvulling: kijk op deze site voor meer info Tesla | Home

gr. Marko