Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij is Ocean Blue de naam van de nieuwe kleur

nee hoor (net uit de design studio gehaald):
deep blue metallic-2.JPG
 
IMG_3466.JPG

Dit is de deepblue kleur in het echt. Dit is de demo auto van de store in Duiven. Helaas deels in schaduw geparkeerd, daardoor is dit de enige foto die de kleur goed laat zien. (Dit is wel een gebeurtenis, omdat het mijn eerste proefrit betreft! :) )
 
Op de laatste First Tuesdays van Tesla club Belgium had Byron een email binnen gekregen van een dame welke haar zoon op 18/7 18 jaar werd. deze jongen was super fan van Tesla en Elon Musk.
Haar vraag was of er iemand bereid was om met hem een ritje te maken in een tesla. Hij woonde in Sint Niklaas. Dit is maar een 10 tal km van bij ons, dus heb ik deze taak maar op mij genomen.
Van het SeC in Aartselaar had ik via mijn dochter een geschenkje kunnen bekomen (Pet en balpen). daar nog zelf een kalender en een sleutelhanger bij gestoken, en alles in een mooi tesla tasje. (van de E-rally)

ik ben hem deze middag bij hem thuis gaan ophalen. hij wist nog nergens van.
Het was wel grappig dat hij klaar stond in een pak.
Na een vlugge kennismaking en de auto binnen en buiten laten zien aan de familie en buren zijn we samen naar het SeC in Aarselaar gereden. uitleg over de SuC en de andere zaken die er te zien waren. Maar zoals het is bij een echte fan, wist hij er al veel van. hij was zelfs al op de hoogte van de veranderingen van gisteravond.
Daarna zijn we even langs mij thuis gereden om de tesla garage en tesla boulevard te laten zien. daarna naar een vriend van hem in Kruibeke gereden . die op zijn beurt ook nog even wou mee rijden. om dan uiteindelijk na 3 uur terug bij hem thuis te eindigen.

ik heb het vermoeden dat hij heel gelukkig was en een fijne verjaardag gaat hebben.
bij gelegenheid zal ik hem wel eens mee nemen naar een van de First Tuesdays.

20150718_123126.jpg
20150718_131401.jpg
 
Afgelopen week ook nog wat leuks meegemaakt. Ik ben met TACC rustig achter een wagen aan het rijden en we stoppen aan een rood licht. De man stapt uit zijn wagen en komt naar me toe. Ik open mijn deur en hij stelt me 1 vraag: "Wat is de reële autonomie van die wagen nu eigenlijk in de praktijk?". Ik antwoord: "Officieel 400 km maar in de praktijk eerder 300.". Mmm, mompelt hij, dat is toch nog niet wat ik er van verwacht en keert terug naar zijn wagen. Aan de uitleg dat dat meer dan voldoende is gezien je alle dagen kan laden in je eigen garage ben ik niet toegekomen. :smile: