Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
daarnet in een restaurant zaten we met de familie voor een moederdagdiner.
Komt er een dame naar onze tafel en vraagt: excuseer, van wie is die rode auto?
Het angstzweet brak me uit, ik dacht dat ze er tegen gereden was...
eu, van mij.... waarom?
We hebben een discutie aan tafel, een aantal denkt dat het een Alfa Romeo is en andere denken van niet.
sorry mevrouw maar niet alle rode auto's zijn Alfa Romeo's, dit is een tesla.
Wablieft, een wat.
Een Tesla!
ik zal het proberen te onthouden.
Daana stonden ze uitgebreid foto's te nemen en naar binnen te loeren.
Na ze een paar keer te laten schrikken (claxoneren via de app) ben ik er maar gaan bij staan om de nodige uitleg te geven en even de motor te laten zien:wink:(WAAAA, die heeft gene motor!)
Hij was een "zakenman" maar stond even met de mond open als ik een opsomming gaf van alle voordelen.

het blijft steeds plezant hé.
 
daarnet in een restaurant zaten we met de familie voor een moederdagdiner.
Komt er een dame naar onze tafel en vraagt: excuseer, van wie is die rode auto?
Het angstzweet brak me uit, ik dacht dat ze er tegen gereden was...
eu, van mij.... waarom?
We hebben een discutie aan tafel, een aantal denkt dat het een Alfa Romeo is en andere denken van niet.
sorry mevrouw maar niet alle rode auto's zijn Alfa Romeo's, dit is een tesla.
Wablieft, een wat.
Een Tesla!
ik zal het proberen te onthouden.
Daana stonden ze uitgebreid foto's te nemen en naar binnen te loeren.
Na ze een paar keer te laten schrikken (claxoneren via de app) ben ik er maar gaan bij staan om de nodige uitleg te geven en even de motor te laten zien:wink:(WAAAA, die heeft gene motor!)
Hij was een "zakenman" maar stond even met de mond open als ik een opsomming gaf van alle voordelen.

het blijft steeds plezant hé.

super.
Je had de hamster niet bij ?
 
Mijn MS was vorige week bij Tesla en ik had een rode loaner mee met op de zijkant groot 100% elektrisch. In mijn zwarte heb ik in Amsterdam bijna nooit meer aanspraak omdat hij niet zo opvalt (er staan meer MS'en dan golfjes voor mijn gevoel). Ik heb de rode een paar keer voor de deur van de Tesla Store in de PC geladen (mijn kantoor is om de hoek daar) en daar voor de deur had ik met de rode iedere keer meerdere mensen om de auto heen.

Wat echt opvallend was dat ik na de vraag "Hoe ver kun je er nou mee?" direct de vraag kreeg of er ook een benzine motor in zat.... tot 3 keer toe op andere dagen. Flauw kijken naar de sticker wou niet helpen "Ja dat zie ik 100% elektrisch maar als hij leeg is kun je dan toch wel verder op de motor". Misschien zit ik te veel in het EV wereldje maar voor mijn gevoel was het volledig elektrisch rijden en het merk Tesla toch al wel wat bekendheid aan het winnen.
 
De autohandelaar (pur sang) die mijn X5 kocht (voor weinig) bracht mij na de overeenkomst terug naar huis. Stukje elektrisch rijden? Gedurende dat kwartier heeft hij 7x gezegd: "Snotverrr... da valt me niks tegen!" Dat is bijna één keer per 2 minuten. :smile: