Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand al de Carros van aug/sept gelezen?
Een vergelijking van de model S en gs 450h
Model S verliest vanwege beperkte laadmogelijkheden!
Ik ga kijken of ik goede foto's kan maken. Staat ook in dat met de supercharger 4 uur nodig is om vol te laden. Ik ga ze twitteren/mailen!
 
Last edited:
Iemand al de Carros van aug/sept gelezen?
Een vergelijking van de model S en gs 450h
Model S verliest vanwege beperkte laadmogelijkheden!
Ik ga kijken of ik goede foto's kan maken. Staat ook in dat met de supercharger 4 uur nodig is om vol te laden. Ik ga ze twitteren/mailen!
Zoals steeds : niet gehinderd door enige kennis ter zake.

Ik word moe van die kerels die steeds weer met spek schieten, ik kan het niet meer opbrengen om daar op te reageren. Wat baten immers kaars en bril, de uilen zijn ziende blind.

knap dat jullie het niet op geven...
 
e7ugy6uv.jpg

Uit BN DeStem,
Kan er geen fouten uithalen!
 
Somebody needs to write a webpage that does the following:
  1. Allow user to upload image
  2. Run OACR on the image to produce characters
  3. Prompt user for desired target language
  4. Send data to one of the many translation engines on the web
  5. Find a way to make money doing this
 
Somebody needs to write a webpage that does the following:
  1. Allow user to upload image
  2. Run OACR on the image to produce characters
  3. Prompt user for desired target language
  4. Send data to one of the many translation engines on the web
  5. Find a way to make money doing this
Or:
5. Find a way to make a monkey doing this
(I know that 'doing' should be 'do', but the play with words was too nice to ignore it)

on topic: with a revolutionary car, you will always have lovers and haters and the ignorant in between.
 
Voila, dan volgt een mens Tesla al een jaar of 5; en toch kan je nog iets leren dat je niet wist.
In de 'gazet' dan nog.

Blijkt nu "dat de technologie gevoelig is voor pannes. Een test-rit door een journalist" (ik durf hier toe te voegen : nvdr : een journalist !, met andere woorden : boven iedere verdenking verheven') "van de NewYorkTimes" (wauw : in Italic :The NewYork Times... Dan moet het wel waar zijn !) "draaide begin dit jaar uit de op pr-ramp voor Tesla. De wagen kon slecht tegen de vrieskou en moest worden weggesleept."


Goh, dat is nieuws.

Iemand pek en veren bij de hand ???



(voor alle duidelijkheid, en ten overvloede : tekst in Bold-Italic zijn mijn bemerkingen. Straks is er een journalist die dit opneemt !
scan0008.jpg
scan0006.jpg
)
 
Voila, dan volgt een mens Tesla al een jaar of 5; en toch kan je nog iets leren dat je niet wist.
In de 'gazet' dan nog.

Blijkt nu "dat de technologie gevoelig is voor pannes. Een test-rit door een journalist" (ik durf hier toe te voegen : nvdr : een journalist !, met andere woorden : boven iedere verdenking verheven') "van de NewYorkTimes" (wauw : in Italic :The NewYork Times... Dan moet het wel waar zijn !) "draaide begin dit jaar uit de op pr-ramp voor Tesla. De wagen kon slecht tegen de vrieskou en moest worden weggesleept."


Goh, dat is nieuws.

Iemand pek en veren bij de hand ???



(voor alle duidelijkheid, en ten overvloede : tekst in Bold-Italic zijn mijn bemerkingen. Straks is er een journalist die dit opneemt !
View attachment 29631View attachment 29632)

Mijn moeder legde dit stuk voor mijn neus, en haar eerst commentaar was "die auto die je gekocht hebt, deugt niet in de winter, zeggen ze in de krant!"
En precies dat is wat de mensen er van overhouden, terwijl het een verzinsel is.
De scan komt uit het nieuwsblad als ik het goed heb, maar de journalist Ruben Mooijman is redacteur bij "de Standaard" wat in Belgie vergeleken kan worden met de NYT.
T'is de taak van Tesla motors om die man te wijzen op de foute berichtgeving, vermits het hen schade toebrengt.

Vanaf mijn tablet (met een slechte spellings corector)
 
Mijn moeder legde dit stuk voor mijn neus, en haar eerst commentaar was "die auto die je gekocht hebt, deugt niet in de winter, zeggen ze in de krant!"
En precies dat is wat de mensen er van overhouden, terwijl het een verzinsel is.
De scan komt uit het nieuwsblad als ik het goed heb, maar de journalist Ruben Mooijman is redacteur bij "de Standaard" wat in Belgie vergeleken kan worden met de NYT.
T'is de taak van Tesla motors om die man te wijzen op de foute berichtgeving, vermits het hen schade toebrengt.

Vanaf mijn tablet (met een slechte spellings corector)
Ik kreeg van mijn vader net dezelfde reactie. Ik vraag me zelfs af of die journalist de reactie van Elon Musk op dat artikel ooit gelezen heeft?
 
Persbericht vanaf IAA
By the end of 2014, 100 percent of the population of Germany, the Netherlands, Switzerland, Belgium, Austria, Denmark and Luxembourg will live within 320 km of a Supercharger station, with about 90 percent of the population in England, Wales and Sweden living within the same distance of a charging station.

http://www.teslamotors.com/about/pr...g-iaa-and-announces-plans-european-network-ex