De afwerkingskwaliteit is niet bij elke Mercedes even hoog imo.
Onze eerste ML, had al van in het begin kraakjes in het interieur en ook de passing van de carrosseriedelen was zeer matig.
We kwamen toen uit een 14 jaar oude, in Duitsland geproduceerde, 250D en die vond ik veel hoger staan qua afwerkingsniveau.
Bij de Edition 10 was dat laatste verbeterd, maar de tikjes en kraakjes waren er nog.
Trouwens met beide zijn we regelmatig in de garage geweest om slechte onderdelen te laten vervangen, gelukkig alles in garantie.
Daarom viel het me extra op bij onze testrit met de X75D hoe stil het interieur van de wagen aanvoelde, geen enkel storend geluidje, ook op kasseien. Paneling zou inderdaad beter moeten.
Onze eerste ML, had al van in het begin kraakjes in het interieur en ook de passing van de carrosseriedelen was zeer matig.
We kwamen toen uit een 14 jaar oude, in Duitsland geproduceerde, 250D en die vond ik veel hoger staan qua afwerkingsniveau.
Bij de Edition 10 was dat laatste verbeterd, maar de tikjes en kraakjes waren er nog.
Trouwens met beide zijn we regelmatig in de garage geweest om slechte onderdelen te laten vervangen, gelukkig alles in garantie.
Daarom viel het me extra op bij onze testrit met de X75D hoe stil het interieur van de wagen aanvoelde, geen enkel storend geluidje, ook op kasseien. Paneling zou inderdaad beter moeten.